سقف کشسان ترنسپرنت

سقف کشسان ترنسپرنت

سقف کشسان ترنسپرنت : اگر به بازی با رنگ ها و نور دهی فوق العاده علاقه ی ویژه ای دارید من به شما پارچه کششی ترنسپرنت را پیشنهاد میکنم. پارچه ای بسیار عالی برای بازتاب نور و رنگ که جلوه گر تصاویر و نور پردازی های شما در سقف های منازل و یا مجموعه اداری شما می باشد. سقف ترنسپرنت دارای ضخامت بسیار کمی است و نازک ترین پارچه را در بین متریال های کشسانی دارد.

ضخامت سقف کشسان ترنسپرنت 0.18 میلیمتر می باشد، از این رو رشته های LED نصب شده در پشت سقف به خوبی نور خود را در محیط ساطع نموده و نور مورد نیاز محیط به راحتی تأمین می گردد. نورپردازی مورد استفاده در سقف کششی ترنسپرنت، نورپردازی به صورت بک لایت است. این نوع نورپردازی در پشت سقف نصب می شود. در محیطی که سقف ترنسپرنت لابل نصب شده است نیازی به لوستر و ابزار روشنایی دیگر وجود ندارد.

ویژگی های سقف کششی ترنسپرنت

ویژگی های سقف کششی ترنسپرنت

از جمله مزایایی که در رابطه با این سقوف مورد سوال قرار گرفته می شود، میزان نور دهی درآنان میباشد. بایستی با توجه متریال و اجزای سازنده در آن و فاصله آن تا منبع اصلی نوری 40 تا 60 درصد می باشد. البته شما با استفاده از سیستم های جدید و به روز نوردهی و استفاده از روشنایی های یکپارچه، نوری یکدست و در عین حال محیطی جذاب و گیرا را به افراد حاضر هدیه دهید. از جمله ویژگی های سقف ترنسپرنت قابلیت ضد باکتریال آن میباشد. هرگونه گرد و غبار و آلودگی را از خود دور و محیط را استریل نگه می دارند.

مطالب مرتبط : اجرای سقف دکور کناف

طراحی سقف کشسان ترنسپرنت

طراحی سقف کشسان ترنسپرنت

از نکات جالب در این نوع سقف ها سادگی آن می باشد که این سادگی سبب زیبایی بسیار خاصی در آنها گردیده است. سادگی و شفافیت و در عین حال ظرافت در طراحی موجب گردیده است که این محصول بسیار مورد توجه صاحبان کمپانی های بزرگ قرار گیرد. با طراحی و نصب سقف کشسان ترنسپرنت فضایی مینیمال و شیک همراه با نورپردازی عالی خواهید داشت.

موارد استفاده خدمات سقف کشسان ترنسپرنت

به واسطه ی این قابلیت از این سقوف در موارد خاص از جمله بیمارستان ها و مراکز جراحی و اتاق های عمل مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین در بسیار از اتاق های بهداشت و ازمایشگاهی که حفظ سلامت و محیط آنتی باکتریالی در آن ها بسیار از اهمیت ویژه ای برخوردار است نیز استفاده می شود.
به دلیل بافت خاص در موارد تولیدی در این محصول، این سقف کشسان قابلیت شستشو را دارا می باشند. همچنین آنها را می توانید با مواد شوینده نیز شستشو و ضد عفونی کنید و نگران آسیب های احتمالی آن نیز نباشید. همچنین این سقوف آنتی باکتریال به دلیل خاصیت ضد نفوذ خود رطوبت را به خود راه نمی دهند. درضمن می توانند در محیط های مرطوب همچون استخرها و حمام ها و مراکز ماساژ و آب درمانی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

کاربرد سقف کششی ترنسپرنت

کاربرد سقف های کششی ترنسپرنت

این پارچه بدلیل قابلیت بسیار بالای خود در عبور نور در مکان های خاص و مهمی که نور پردازی در آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است استفاده می شود. از جمله مصارف این نوع پارچه ها در سقف های سالن های اجتماعات، مجموعه های ورزشی، سالن های باشگاهی، فروشگاه های بزرگ، آمفی تئاتر ها و سالن های برگزاری مجالس و… کاربرد فراوانی دارد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید به عنوان دیوارپوش نیز از پارچه کشسان ترنسپرنت نیز بهره می برند.

نصب سقف پذیرایی

سقف ترنسپرنت برای سالن پذیرایی

دستیابی به نوری یکدست و زیبا سبب میشود تمامی اشیا و اجسام برای نمایش به بهترین وجه خود مشاهده شوند. این مورد جزو نکات مهم در ارائه ی محصولات در این عصر می باشد. لذا استفاده از این سقوف در نمایشگاه های عرضه کننده ی اقلام مختلف بسیار به چشم می خورد. همچنین از دیگر موارد مورد استفاده از این نوع پارچه های کشسان در سالن های مطالعه و مراکز آموزشی که نور کافی را نیازمند می باشند بسیار پرکاربرد می باشد.

4.8/5 - (24 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید