سقف کشسان ساتن

سقف کشسان ساتن

سقف کشسان ساتن : وقتی شما برای پیاده سازی رنگ یا طرحی که در ذهن خود دارید به دنبال متریالی هستید که آن را برای شما پیاده سازی کند، نصب سقف کشسان با پوشش ساتن یکی از بهترین انتخاب هاست. وقتی پارچه ای بتواند رنگ و نقش را به طریق مطلوب در خود بروز و ظهور دهد آن پارچه می تواند محبوب ترین پارچه برای اجرای ایده های شما باشد. چرا که به نقش و نگار در خیال شما رنگ واقعیت می بخشد.

سقف کشسان ساتنسقف های کشسان ساتن از پارچه PVC قابل کشش ساخته شده اند که با طیف گسترده ای از رنگ ها از سفید برفی تا سیاه خالص نشان داده شده است. سقف‌های کشسان ساتن جلوه‌ای ابریشمی دارند که در رنگ‌های تیره بارزتر است و در سقف‌های سایه روشن دارای انعکاس کمتر است.

پارچه کششی ساتن جزء آن دسته از شاخه پارچه هایی می باشد که در خود رنگ و نگار را به زیبایی بازتاب و در زیبا شدن طرح نهایی بسیار کمک خواهد کرد. همچنین از این مدل میتوان به عنوان دیوار پوش نیز استفاده کرد که این موضوع سبب مزیت و برتری ویژه ی این مدل نسبت به سایر شاخه های این محصول میباشد.

اجرای سقف کشسان ساتن

اجرای سقف کشسان ساتن

پارچه های استفاده شده در این مدل از جنس pvc میباشند و گاهی به اشتباه نام ساتن این پارچه را ، با پارچه ی ساتن موجود در بازار اشتباه تصور میکنند که در حقیقت چنین نیست. این پارچه تنها در استفاده از سقف کشسان کاربرد دارد و جزو مصارف صنعتی محسوب  میشود. چرا که این پارچه به طرح های شما جلا می دهد و انعکاس خوبی برای طرح نهایی شما ایجاد می کند.

ویژگی سقف کششی ساتن

ویژگی سقف کششی ساتن

اگر به دنبال ویژگی های سقف کشسان ساتن مات هستید و همچنین از طراوت و درخشندگی سقف های لاکر یا شیشه ای نمی توانید عبور کنید نگران نباشید. چرا که سقف کشسان از جنس ساتن کششی این مشکل را حل کرده است. این مدل هر دو ویژگی این سقوف را یعنی مات و نیز براق بودن را در خود جای داده و در عین حال ویژگی های خاصی دارد که تنها مربوط به خود می باشد. تمام این امکانات و مزایا این مدل را جزء محبوب ترین مدل های کاری برای منازل و علی الخصوص ادارات و مجموعه های سازمانی کرده است.

سقف کشسان ساتن ماتمات بودن در عین براق بودن نکته ای است که تنها بایستی با چشمان خود جذابیت آن را مشاهده کنید. شاید بتوان واژه ی صدفی بودن را به عنوان نزدیک ترین تعبیر برای تعریف سقف کشسان ساتن نام برد. همچنین با توجه به دستگاه های مختلف برای این نوع مدل ابعاد 3.20 متر مربع را به چاپ میرسانند. پس برای مکان هایی که سقف کناف آنها بیش از 3.20 باشد بایستی دوپارچه ساتن pvc بهم متصل شوند. همچنین با توجه به محیط خاص میتوان ابعاد راتا 5 متر مربع ارتقاع و سقف کاذب کناف یکپارچه را برای شما ایجاد کرد.

مزایای سقف کششی از نوع ساتن

قبل از اینکه به سراغ انتخاب سقف کشسان بروید، بهتر است با مزایای این مصالح مدرن بیشتر آشنا شوید.

  • کاستی های سقف اصلی (بی نظمی، نقص و سیم کشی) را پنهان می کند.
  • عمر مفید بیش از 10 سال؛
  • تمیز کردن آسان و بی تکلف؛
  • آنها ترک های سقف اصلی را پنهان می کنند.
  • سیم کشی های برق را جمع نکنید؛
  • سقف کشسان ساتن ظاهر صاف و جذابی دارد؛
  • عایق رطوبتی، بنابراین برای نصب در آشپزخانه، حمام مناسب هستند.
  • کمک به حفظ گرما در اتاق؛
  • فضای زیادی را درگیر نکنید (از سقف تا بوم، حداقل فاصله 2 سانتی متر).

مزایای سقف کششی از نوع ساتن

جابجایی آسان سقف کشسان ساتن

یکی از مزایای خوب سقف کشسان ساتن انتقال و جابجایی آسان آن می باشد. میتوان به راحتی آن را به مکان های مختلفی جابه جا و حمل و نقل نمود. این امر خود از خسارات احتمالی که به طور معمول در حین جابجایی اجسام برای ساختمان های مختلف پیش می آید جلوگیری کرد. حمل و نقل آسان و نیروی کار کمتر برای جابجایی از ویژگی های ممتاز این مدل  میباشد.

عایق دما و صوت

یکی دیگر ازنکات مثبت برای سقف کشسان ساتن مقاومت و عایق بسیار خوب دربرابر گرما وسرما میباشد. برودت و حرارت دو نکته ای است که در صورت عایق بودن سقف می توان تا حد زیادی در بهبود کیفیت دمایی محیط نقش بسزایی داشته باشد. همچنین عایق صوتی بودن برای این محصولات سبب انتخاب بسیاری از مراکز سازمانی مختلف از جمله هتل ها و محیط های استراحتی و نیز تالار های پذیرایی شده است.

امکان چاپ عالی روی سقف کشسان ساتن

از دیگر مزایای سقف کشسان ساتن که جز محبوب ترین آن نیز می باشد امکان چاپ عکس و تصاویر مختلف بر روی این نوع پارچه های کشسانی می باشد. زمانی که شما بتوانید بر روی یک متریالی رنگ و شکلی که در تصویر دارید را پیاده سازی کنید. این بهترین اتفاق برای افرادی است که می خواهند تصاویر محبوب خود را در ابعادی بزرگ برای خود به یادگار داشته باشند.

4.9/5 - (16 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید