سقف فلت کناف

سقف فلت کناف

سقف فلت کناف از نمونه های سقف کناف به شمارمی رود که دارای طراحی ساده و اجرای بسیار زیبا و سریع می باشد.

اجرای سقف فلت کناف

این نوع سقف که همان سقف ساده یا هموار کناف نامیده می شود، سقف های یکپارچه ای هستند که مزایای زیادی من جمله نصب سریع و ایمن، به کاربردن انواع منبع نور توکار مثل هالوژن ها و قراردادن دریچه بازدید در سقف می باشد. سقف فلت به سه روش ساده، ضد آب و ضد حریق اجرا می شود.

سقف فلت کناف

ساختار سقف فلت

این محصول نوعی صفحه روکش دار بوده که روی آن گچی می باشد. به صورتی دیگر می توان گفت که کناف نوعی نسل جدید گچ محسوب می شود که در کلیه کارهای ساختمانی جدید به کار می رود. اما چه دلیلی دارد که از این نوع گچ استفاده شود؟ بهتر است بدانید که این مدل دارای سرعت اجرای بسیار بالا بوده و نحوه اجرای وسیع تری دارد که به زیباسازی ساختمان ها کمک بسیاری می کند.

نوآوری و ساخت اولیه این محصول از کشور آلمان بوده که با تکنولوژی آلمان بهترین اجرا را در آن خواهیم داشت. قبل از انتخاب و اجرای مدل قدم اول مشخص کردن فضایی است که می خواهید سقف آن را کناف کاری کنید. به عنوان مثال طرحی که برای اتاق خواب است، بدرد حمام نمی خورند.

سقف فلت آشپزخانه

سقف فلت آشپزخانهطراحی داخلی آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های هر خانه است که مدرن بودن و زیبا بودن آن مورد توجه خانم ها قرار می گیرد. گروه آکس طرح و ساخت کناف طرح های زیبا و متنوعی در این زمینه و البته در زمینه دیوار کناف نیز به شما ارائه می دهد.

سقف فلت کناف اتاق نشیمن

سقف فلت اتاق نشیمن

اگر برای دکور سقف اتاق نشیمن خود به دنبال سقفی ساده و مینیمال هستید، سقف فلت کناف بهترین انتخاب می باشد. سقفی یکپارچه با نورپردازی های مخفی و هالوژن برای دکور سقف سالن پذیرایی طراحی و اجرا می گردد. نصب سقف فلت بسیار سریع و آسان است و با سبک مینیمال و ساده هماهنگ می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید