در حال بارگذاری لوگو
سقف کاذب اداری

سقف کاذب اداری

در این مقاله می خواهیم چند نمونه طراحی سقف کاذب جهت مراکز اداری را مشاهده کنیم و با ویژگیها و مزایای آنها آشنا شویم. نصب سقفهای کاذب در دفاتر و مراکز اداری علاوه بر پوشش دهی معایب سقف و اتصالات، جلوه ای جذاب و متفاوت را ایجاد می نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع مدلهای سقف کاذب برای طراحی و دکور سقف اداره آشنا شوید.

انواع سقف کاذب اداری

انواع سقف کاذب اداری

سقف های کاذب انواع مختلفی دارند که از محبوب ترین و پرکاربردترین آن ها می توان به سقف کناف، سقف کشسان، سقف پی وی سی، سقف فلزی و سقف شبکه اشاره نمود. این سازه ها را در همه ساختمان ها از مسکونی گرفته تا اداری و تجاری به کار می برند. هر کدام از این سقوف ویژگی ها و کاربرد خاص خود را دارند.

سقف کناف اداری

سقف کناف اداری

در تصویر فوق سقف کناف را مشاهده می نمایید که علاوه بر سادگی و زیبایی ویژگی های بسیاری دارد. سقف کاذب کناف سرعت نصب و اجرای بالایی دارد و ایمنی ساختمان را با پوشش ضد حریق و ضد آب افزایش می دهد. علاوه بر این با به کار بردن چراغ های تزئینی به صورت توکار یا روکار برای دکور سقف اداره، زیبایی فضای داخلی را دوچندان نمایید. شرکت آکس طرح و ساخت نماینده پخش، فروش و اجرای کناف در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

سقف کشسان اداری

سقف کشسان اداری

یکی از محبوب ترین سقف های کاذب، سقف کشسان است که هر روز به تعداد طرفدارانش اضافه می گردد. تصویر فوق نمونه ای از طراحی و دکور سقف کشسان اداری است. این سازه نیز مزایا و ویژگی های بسیاری چون امکان چاپ تصویر دلخواه بر روی آن و وزن سبکی دارد. سقف کشسان تأسیسات، ناهمواری ها، لکه های ایجاد شده از رطوبت را در کمترین زمان و به زیباترین حالت می پوشاند.

سقف پی وی سی اداری

سقف پی وی سی اداری

سقف پی وی سی هم از سقف های نام آشنای کاذب می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. این سازه راحت ترین و سریع ترین راه برای داشتن سقفی صاف و یکدست با ساختارهایی از جنس چوب، فلز یا پلاستیک است که تنوع بسیاری دارد. از مهمترین ویژگی های سقف کاذب pvc تنوع زیاد در رنگ بندی و مقاومت بالا در برابر زلزله می باشد.

انواع سقف کاذب فلزی

 

سقف کاذب فلزی اداری

سقف کاذب فلزی چند سالی است که از محصولات پرطرفدار می باشد و دلیل آن نیز داشتن مزایای فراوان آن است. این سازه ها از نظر طول عمر، دوام، مقاومت در برابر تغییر دما و رطوبت مقاوم می باشند. می توان گفت عملا بو را جذب نمی کنند که عامل بسیار مهمی در اداره ها، آشپزخانه ها، حمام و مکان های صنعتی می باشند. سقف کاذب اداری شبکه

سقف کاذب اداری شبکه

یکی از پرمصرف ترین سقف های کاذب، هیمن پوشش های شبکه ای بوده که معمولا در محیط های صنعتی و در بعضی از مکان های اداری استفاده می شوند. سقف کاذب شبکه کناف از شبکه سازه های سپری یا T شکل و تایل های سقفی تشکیل شده و به وسیله آویز های قابل تنظیم به سقف اصلی وصل می شوند.

فروش و اجرای انواع مدلهای سقف کاذب اداری

سالن های اداری خود را با نصب سقف کاذب اداری به راحتی و در کوتاهترین زمان با کمترین قیمت بازسازی و نوسازی کنید. از مزیت های عمده اجرای سقف کاذب و دیوار کاذب اینست که مانند مصالح سنتی و گچ ریخت و پاش ندارد. براحتی و در کمترین زمان نصب و اجرا می گردند و فضایی با بهره وری بالا را برایتان ایجاد می نماید. کارشناسان آکس منتظر تماس شما برای مشاوره و بازدید از محل پروژه هستند. با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید