فروشگاه کی پلاس (فشارکی) تحت مدیریت خانواده فشارکی از سال 1350 در شرق تهران تاسیس گردید. این فروشگاه با هدف فروش مصالح ساختمانی تحت عنوان فروشگاه فشارکی فعالیت خود را آغاز نمود. در شعبه های مختلف در خیابان های نیرو هوایی، میدان شهدا، خیابان پیروزی، بلوار خاوران و خیابان بنی هاشم تشکیل شد.

با گذشت زمان از سال 1365 فروشگاه فشارکی علاوه بر فروش مصالح ساختمانی به صورت تخصصی خدمات فروش و اجرای تجهیزات دکوراسیون داخلی و تاسیسات ساختمان را به مجموعه خود اضافه نمود.

درباره فروشگاه کی پلاس

شرکت کی پلاس ( Kplus) بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات ساخت و ساز خشک در سطح خاورمیانه می باشد. این شرکت که قبل ها تحت عنوان شرکت کناف ایران و تحت نظر شرکت کناف آلمان فعالیت می نمود، در سال 1399 با توجه به تحریم های بین المللی مجبور به قطع همکاری مستقیم با کناف آلمان و تغییر اسم خود به کی پلاس شد.

چرا کی پلاس  Kplus ؟

فعالیت شرکت کی پلاس شامل سیستم های ساخت و ساز خشک و  نظایر آن : صفحات روکش دار گچی، سازه های فولادی گالوانیزه سبک، انواع سیستم های سقف کاذب، دیوار خشک و دیگر محصولات ساختمانی با آخرین فن آوری می باشد. ساختارها (سقف کاذب یکپارچه، دیوارپوششی و محافظت تیر و ستون در برابر حریق) در آزمایشگاههای آلمان بررسی و مورد آزمون قرارگرفته اند و دارای تاییدیه داخلی شرکت کی پلاس (طبق شرایط آزمون) می‌باشد. شرکت کی پلاس با استفاده از فناوری های نوین روز دنیا و تولید محصولات با کیفیت تحت لیسانس کناف آلمان، به توسعه و گسترش سطح کیفی صنعت ساختمان سازی نوین در ایران کمک شایانی کرده است. هلدینگ ساختمانی آکس به عنوان نماینده رسمی شرکت کی پلاس، تمام خدمات و محصولات این شرکت را به طور گسترده در سطح کشور به هموطنان گرامی ارائه می نماید.

Kplus هر ساله با افزودن به سبد محصولات و افزایش کیفیت محصولات موجود، نسبت به تامین نیازهای مختلف ساختمان در سرتاسر کشور اقدام مینماید. با توجه به تغییر و تحول صورت گرفته در عرصه ساخت و ساز کشور و گرایش به صنعتی شدن این رشته، شرکت برای برآورده ساختن نیازهای مشتریان خود، محصولات با کیفیت بالا و با قیمت قابل رقابت و همچنین خدمات موثر پس از فروش ارائه می نماید. هدف اصلی هلدینگ ساختمانی آکس حفظ شهرت و اعتبار و افزایش آن در بازارهای داخلی و خارجی است.

محصولات فروشگاه کی پلاس

محصولات این شرکت شامل محصولات درای وال مثل( سقف های کاذب، دیوارهای جداکننده و پوششی) و محصولات پودری شامل (محصولات سنتی، گچ های پلیمری، چسب های کاشی و…) می باشد. فروش محصولات شرکت کی پلاس از طریق نمایندگی های فروش کارخانه صورت پذیر است. شرکت آکس طرح و ساخت با داشتن نمایندگی فروش با سرویس انبار در استان تهران و غرب ایران، آماده ی خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

خدمات اجرایی شرکت کی پلاس

سیستم های اجرایی شرکت کی پلاس طبق استانداردهای به خصوص خود می باشد که توسط اکیپ های اجرایی که از قبل آموزش می بینند، قابل اجرا می باشد. استاندارد های اجرایی شرکت کی پلاس بسته به فضا و نوع کار متفاوت است. حتما لازم است در جهت ارائه کار با کیفیت و ماندگار زیر نظر یکی از نمایندگان اجرایی شرکت کی پلاس اجرا گردد. هلدینگ ساختمانی آکس از سال 1380 مجوز اجرایی درای وال را از شرکت کناف دریافت نمود. این مجموعه تا کنون صدها پروژه نام آشنا در تهران و سایر استان ها اجرا نموده است.

امکانات آموزشی

شرکت Kplus  همچنین در جهت ارتقای کیفی اجرای ساخت و ساز خشک، مراکز آموزشی متعددی در سراسر کشور تاسیس کرده است. این شرکت شیوه های اصولی اجرایی و روش های مختلف نصب را به اکیپ های اجرایی توسط کارشناسان برتر آموزش میدهد. برای ثبت نام در این دوره ها با شماره تماس های هلدینگ ساختمانی آکس تماس بگیرید.

شرکت آکس طرح و ساخت دارای نمایندگی رسمی کی پلاس

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده فروش سقف کاذب کناف ایران (شرکت کی پلاس) مفتخر است در خدمت مشتریان گرامی باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و سایر خدمات با کارشناسان مجرب آکس تماس بگیرید. مشتری گرامی جهت بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل با ما در ارتباط باشید.

گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس

لازم به ذکر است این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس گواهی تایید صلاحیت فنی از وزارت کار در زمینه های خدمات نیروی انسانی، تامین نگهداری و تعمیر تاسیسات، گواهی مجری درجه یک گازرسانی از سازمان نظام مهندسی و دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه 3 ساختمان و 4 تاسیسات از سازمان برنامه و بودجه می باشد. با خیالی آسوده اقدام به خرید کناف +k نمایید.

فروشگاه کی پلاس

محصولات شرکت کی پلاس شامل محصولات درای وال مثل( سقف های کاذب، دیوارهای جداکننده و پوششی) و محصولات پودری شامل (محصولات سنتی، گچ های پلیمری، چسب های کاشی و…) می باشد. فروش محصولات شرکت کی پلاس از طریق نمایندگی های فروش کارخانه صورت پذیر است. شرکت آکس طرح و ساخت دارای نمایندگی فروش با سرویس انبار در استان تهران، شرق و غرب ایران، مفتخر است در خدمت مشتریان گرامی باشد.

نمایش 1–16 از 41 نتیجه