در حال بارگذاری لوگو
بازسازی و نوسازی

بازسازی و نوسازی

جالب است بدانید که بازسازی منزل در ایران به گذشته بسیار دوری برمی گردد و مردم در سالیان دور خانه های خود را بازسازی می کردند و طرح و حال و هوای جدیدی به منزل خود می دادند. بازسازی و نوسازی یکی از تخصصی ترین کارهای ساختمانی است و در صورتی که توسط تیمی قوی و متخصص انجام شود برای شما آرامش و راحتی به ارمغان می آورد. کارشناسان گروه آکس در حین مراحل بازسازی به مواردی چون زیبا شناسی، روانشناسی رنگ ها و اصول معماری توجه دارند تا خانه شما را به محیطی شاد و دلپذیر تبدیل نمایند.

هدف از نوسازی و بازسازی

البته این را به یاد داشته باشید، در قبل از انجام این مرحله شما باید به چندین سوال مهم پاسخ دهید تا هدف از بازسازی مشخص شده و هزینه اضافی نکنید، چرا می خواهید نوسازی منزل را انجام دهید، به چه علت این تصمیم را گرفتید، آیا با روند کاری آشنا هستید؟ پاسخ به این سوالات شما را برای رسیدن به نتیجه مطلوب کمک می کند. تا اینجا با چگونگی شروع بازطراحی آشنا شدید، حال در این مرحله ما تصمیم داریم که انجام این روند و کار در تهران را توضیح دهیم، با گروه اکس طرح و ساخت همراه باشید. آیا بازسازی و نوسازی منزل در تهران قیمت های زیادی را در پی دارد ؟

بازسازی و نوسازی در تهران

در شهرهای بزرگی چون تهران خانه ها پس از مدتی به دلیل زندگی ماشینی که در آن جریان دارد جذابیت اولیه خود را از دست می دهند و پس از مدتی خسته کننده می شوند، برای نوسازی منزل شما باید به چند نکته توجه داشته باشید، برای مثال میتوان به آداب و رسوم، فرهنگ ، آب و هوای منطقه و مساحت و میزان مانور ممکن برای اجرای پروژه توجه داشت.

اجرای کناف

هر انسانی دنبال تغییر و حرکت به سمت جلو برای خلق زیبایی جدید و رسیدن به یک استاندارد بهتر است و علاقه مند است تا محیط مسکونی او متفاوت باشد. محیطی که هر روز ساعت های زیادی را در آن برای استراحت و دستیابی به آرامش سپری می کنید بایستی محیطی شیک، زیبا و چشم نواز باشد. اجرای کناف قطع به یقین وقت کمتری را نسبت به اجرای سقف گچی نیاز دارد. این ویژگی موجب گردیده تا استفاده از سقف کاذب به تدریج افزایش پیدا کند. همچنین مصالح، مواد و متریال اجرای سیستم کناف از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

نوسازی و بازسازی خانه با کناف

اجرای این سیستم برخلاف اجرای سقف گچی از زباله و گرد و غبار بسیار کمتری برخوردار است، در نتیجه شما می توانید بدون جابجایی وسایل منزل، سقف را نصب کنید. در خانه ها و بناهایی که تعداد واحدهای بیشتری دارند به مصالح و ابزار کمتری نیاز دارد و به همین علت اجرای کناف مقرون به صرفه تر است. قرار گیری نور های نقطه ای در داخل سقف کناف به سهولت انجام می گیرد و باز کردن و ترمیم آن هنگام نوسازی بنا و تاسیسات داخلی کار بسیار راحت تری است. همچنین این نکته نیز لازم به ذکر است که سیستم کناف وزن مرده ی کمتری را به خانه وارد می کند. کناف مقابل رطوبت بسیار مقاوم بوده و به همین علت نگهداری آن در کارگاه راحت تر خواهد بود.

تماس با شرکت آکس طرح و ساخت

لازم به ذكر است كه كارشناسی اوليه رايگان بوده و فقط كافيست برای استارت كار تماس حاصل فرماييد. شرکت آکس طرح و ساخت مفتخر است خدمات مختلف اعم از اجرای دیوار، اجرای سقف کاذب، اجرای سقف کشسان و فروش کناف، همچنین خدمات بازسازی منازل را با بهترین و مرغوبترین مواد و مصالح به همراه خدمات پس از فروش را به شما عزیزان ارائه دهد.

بستگی به نوع فرآیند، قیمت بازسازی منازل تغییر پذیر است که از جمله می توان به ایجاد تغییر بطور کلی و همراه با تخریب کامل و یا انجام تغییرات جزئی اشاره کرد. هدف معمول برای این کار، زیبا سازی و ورود طرح و نقش و نگاری نو و جدید به مکان مورد نظر است.

هزینه بازسازی منزل در تهران

پس دانستیم هزینه خدمات بازسازی می تواند کمتر از قیمت تخریب و نوسازی منازل باشد. برای هر دو منظور تیم کارشناسی برای برآورد هزینه و اقدامات لازم ،و برآورده کردن نیاز های شما وارد عمل می شود. مواردی که سبب تغییر قیمت نهایی خدمات برای شما میشود مواردی همچون مقاوم سازی ساختمانی و تقویت سازه ، تخریب جزیی برای ایجاد طرحی جدید در ظاهر منزل است. بازسازی یا نوسازی بنایی ابنیه ی ساختمان به صورت جزئی، ساخت و نصب کفپوش و یا دیوار و سقف کاذب برای دستیابی به زیبایی و جذابیت منازل، گوشه ای از اقدامات ممکن می باشد.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

کلمات کلیدی را وارد نمایید