سقف قوسی کی پلاس

سقف قوسی کی پلاس

محصولات شرکت کی پلاس پارس ویژگی‌ها و مزایای زیادی دارند و روز به روز بر خریداران و طرفداران آن افزوده می‌شود. از قابلیت‌های ویژه سقف کاذب کی پلاس علاوه بر اجرای سقف یکپارچه و مشبک، طراحی و اجرا به صورت قوسی، گنبدی و کمانی (آرک) می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مدلهای مختلف اجرای سقف قوسی کی پلاس آشنا شوید.

طراحی سقف قوسی کی پلاس به روش خشک

طراحی سقف قوسی کی پلاس به روش خشک

از ايـن روش بـرای اجـرای قوس‌هـای بـا شـعاع بـزرگ اسـتفاده ميشـود. در ايـن روش، قـوس بـه دسـت آمـده تابـع شـکل زيرسـازی خواهـد بـود. بـرای پوشـش‌کاری، صفحـات گچـی بـا فشـار و بـه تدریـج بـر روی زيرسـازی خـم شـده و بـه وسـيله پيـچ TN، بـر روی سـازه‌ها متصـل و محکـم ميگردنـد.

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی کی پلاس در زمینه فروش، طراحی و اجرای انواع مدلهای ساده، یکپارچه و قوسی سقف کاذب کی پلاس در خدمت شما مشتریان محترم می‌باشد.

اجرای سقف قوسی به روش تر، یک روش متفاوت است که از یک قالب مخصوص با شکل خاص استفاده می‌شود. این روش اجازه می‌دهد که قوس‌های با شعاع کوچکتری نسبت به روش خشک ایجاد شوند. برای این منظور، مراحل زیر انجام می‌شود:

1. ابتدا صفحه گچی را بر روی یک شاسی ساخته شده از سازه‌های سبک فولادی یا مشابه، به نحوی قرار می‌دهیم که سطحی که در معرض فشار قرار می‌گیرد، به بالا باشد. ابعاد شاسی باید به گونه‌ای باشد که لبه‌های صفحه از آن بیرون بزند. سپس لبه‌ها آزاد باشند و آب اضافه از لبه‌ها سرریز می‌شود.

2. با استفاده از غلطک سوزنی، کاغذ روکش سطحی که در معرض فشار قرار می‌گیرد، حفره‌دار می‌شود (حرکت غلطک باید در دو جهت طولی و عرضی پنل صورت پذیرد).

3. سطح مذکور را با استفاده از آب پاش دستی یا غلطک حوله‌ای خیس و چند دقیقه صبر کرده تا آب جذب پنل شود. این کار تا جایی تکرار می‌شود که پنل به حد اشباع برسد.

4. صفحه اشباع شده را بر روی قالب مخصوص قرار داده شده و لبه‌های دو سر آن توسط یک قطعه پروفیل (فک ثابت) و یک قطعه چوب چهارتراش (فک متحرک) مهار می‌شود.

5. دو عدد سازه بر لبه‌های صفحه قرار داده شده و به وسیله چسب نواری به یکدیگر محکم می‌شوند. سپس صفحه مهار شده از قالب خارج شده و اجازه داده می‌شود که آب اضافه خود را از دست بدهد.

6. در نهایت، صفحه خشک به شکل قالب مورد نظر درآمده و آماده نصب می‌باشد.

5/5 - (5 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید