اطلاعات پروژه
  • دسته : آموزشی, اداری, تجاری, درمانی, مسکونی
جزییات پروژه

آسمان مجازی یکی از مدرن ترین و جذاب ترین مدل های سقف کاذب در بازار های جهانی است که به آن سقف کشسان می گویند. محصولات کشسانی همانگونه که از نامشان مشخص است قابلیت کشسانی داشته و به همین این نام را برای این محصول گذاشته اند.

جزئیات بیشتر پروژه

آسمان مجازی کشسان

طرح آسمان مجازی سقف کشسان یکی از طرح های زیبا و دلنشین برای خانه و اتاق شماست که می تواند روز آفتابی و یا شب پر ستاره را برای شما تداعی نماید. طرح آسمان می تواند براساس طرح دلخواه شما و یا یکی از طرح های موجود در شو روم مجموعه آکس باشد. متریال این سقف از جنس پارچه pvc می باشد که آنها را می توان در هر اندازه و قالبی که لازم است با گرمادهی مناسب کش داده و در پروفیل های مخصوص اجرا کرد.

اجرای آسمان مجازی کشسان

سقف های کاذب کششی قابلیت نصب در هر ساختمانی را دارند از مسکونی گرفته تا اداری و تجاری مانند فروشگاهها، کافی شاپ ها، رستوران ها و … درضمن نصب و اجرای این سقف ها بسیار سریع و در مدت زمان کمی انجام می شود. تصویر آسمان در اتاق خواب شما و یا کودکتان فضایی آرام بخش و دلنشین را برایتان فراهم می کند.

از سقف کشسان در بسیاری از مراکز تولید مواد غذایی، صنایع بهداشتی، کارخانه های تولید تجهیزات پزشکی، داروخانه ها، مراکز تولید دارو، بیمارستان و اتاق های عمل استفاده می شود. هلدینگ ساختمانی آکس با سالها تجربه آماده ارائه هرگونه خدمات ساختمانی به شما مشتریان عزیز است.

تنوع در طرح ها و محصولات، سقف کشسان را به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین نمونه های مورد استفاده در جهان تبدیل کرده است. با استفاده از مدلهای زیبا، شما می توانید طرح های رویا پردازانه خود را رنگ حقیقت ببخشید. چرا که آنها علاوه بر سقف بر دیوار هم قابل پیاده سازی می باشد.

چرا آسمان مجازی کشسان بخریم؟

علاوه بر موارد فوق، ویژگی های بی شماری هستند که سبب خرید سقف کشسان می شود، از جمله : قابلیت شستشو و نظافت آسان، طول عمر بالا، وزن سبک و نصب آسان. یکی دیگر از مزیت های این سقف قابلیت جا به جایی و نصب در محلی دیگر می باشد. از این رو اگر خانه و یا محل کسب شما استیجاری باشد دیگر جای نگرانی نیست.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید