اطلاعات پروژه
  • دسته : مسکونی
جزییات پروژه

تی وی روم اختصاصی، فضایی از خانه است که تلویزیون در آن قرار می گیرد. طراحی و دکوراسیون داخلی منزل امروزه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود که هدف از طراحی آن، ایجاد آرامش همراه با فضایی دلنشین برای اعضای خانواده می باشد.

جزئیات بیشتر پروژه

تی وی روم اختصاصی

تی وی روم اختصاصی در خانه هایی با متراژ بزرگتر مانند خانه های ویلایی طراحی و اجرا می گردد. در این ساختمان ها علاوه بر اتاق نشیمن (TV ROOM) در اتاق خواب یا فضای دیگری از خانه که امکان طراحی اختصاصی داشته باشد نیز تی وی روم طراحی می شود. تی وی روم، فضایی از خانه است که تلویزیون در آن قرار می گیرد. طراحی و دکوراسیون داخلی منزل امروزه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود. یکی از بخش های عمده دکوراسیون داخلی مربوط به اتاق نشیمن (tv room) می باشد. هدف از طراحی آن، ایجاد آرامش همراه با فضایی دلنشین برای اعضای خانواده است.

انواع مدلهای طراحی اتاق نشیمن

در طراحی اتاق نشیمن مدل هایی چون کلاسیک، مدرن، فانتزی، اختصاصی و … وجود دارد که طبق سلیقه و فضای موجود می توانید یکی از مدل ها را انتخاب کنید.
از جمله مواردی که در نوع سبک و طراحی تی وی روم تاثیرگذار هستند می توان به نور، فضا و متریال مورد استفاده اشاره نمود. برای زیباتر کردن جلوه تی وی وال (دیوار تلویزیون) می توانید از پنل های سه بعدی با نور مخفی استفاده کنید که کار را مدرن و امروزی تر نشان می دهد.

تصویر زیر طراحی یک  TVROOM  به صورت اختصاصی است که در اتاق خواب اجرا شده است. امروزه در خانه های ویلایی و بزرگ علاوه بر ایجاد فضایی رسمی و مدرن برای تماشای تلویزیون در اتاق نشیمن، اتاق خصوصی و طراحی اختصاصی نیز برای تماشای تلویزیون در نظر می گیرند.

تی وی روم اختصاصی

خدمات نصب و اجرای انواع تی وی روم

جهت طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خود می توانید از بین سبک های کلاسیک، فانتزی، مدرن و جدید یکی را انتخاب نمایید. با کارشناسان شرکت آکس طرح و ساخت تماس بگیرید. کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن رویای شما را به حقیقت مبدل می کنند.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید