اطلاعات پروژه
  • دسته : مسکونی
جزییات پروژه

About Latest Posts تیم فنی آکستیم فنی آکس کناف متشکل از طراح، برنامه نویس، تأمین محتوا و ادمین سئو در راستای اطلاع رسانی به مشتریان هلدینگ ساختمانی آکس فعالیت خود را از سال 1397 آغاز نموده است. Latest posts by تیم فنی آکس (see all) زیرسازی کناف – اردیبهشت 3, 1403 سقف قوسی کی پلاس […]

جزئیات بیشتر پروژه

تی وی روم شیک

تی وی روم شیک یا همان اتاق نشیمن، فضایی از خانه است که تلویزیون در آن قرار می گیرد. طراحی و دکوراسیون داخلی منزل امروزه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود. یکی از بخش های عمده دکوراسیون داخلی مربوط به اتاق نشیمن (tv room) می باشد که هدف از طراحی آن، ایجاد فضایی دلنشین برای اعضای خانواده می باشد.

انواع طراحی و مدل تی وی روم

در طراحی اتاق نشیمن مدل هایی چون کلاسیک، مدرن، فانتزی و جدید وجود دارد که طبق سلیقه و فضای موجود می توانید یکی از مدل ها را انتخاب کنید.
از جمله مواردی که در نوع سبک و طراحی تی وی روم تاثیرگذار هستند می توان به نور، فضا و متریال مورد استفاده اشاره نمود. برای زیباتر کردن جلوه tv room می توانید از پنل های سه بعدی با نور مخفی استفاده کنید که کار را مدرن و امروزی تر نشان می دهد.

تی وی وال بخش مهمی از تی وی روم می باشد که محل قرارگیری تلویزیون و دکوراسیون فضای نشیمن و پذیرایی  (تی وی روم) می باشد. tv wall با ایجاد هارمونی میان tv room با سایر بخش های منزل زیبایی خانه را دوچندان می نماید. طراحی آن ها براساس ابعاد تلویزیون و فضایی که در اختیار دارید صورت می گیرد.

طراحی و دکوراسیون تی وی روم با توجه به میزان فضایی که در اختیار دارید و البته نیاز و سلیقه شما صورت می گیرد. براساس نوع متریال مورد استفاده (کناف، چوب، سنگ، آجر، پنل های سه بعدی و …) طراحی تی وی وال متنوع و متفاوت خواهد بود.

خدمات نصب و اجرای حرفه ای

شرکت آکس طرح و ساخت طرح ها و سبک های متنوعی را به شما پیشنهاد می دهد. در تصاویر بالا نمونه هایی از تی وی روم شیک را مشاهده می نمایید. شما می توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید