اطلاعات پروژه
جزییات پروژه

About Latest Posts تیم فنی آکستیم فنی آکس کناف متشکل از طراح، برنامه نویس، تأمین محتوا و ادمین سئو در راستای اطلاع رسانی به مشتریان هلدینگ ساختمانی آکس فعالیت خود را از سال 1397 آغاز نموده است. Latest posts by تیم فنی آکس (see all) زیرسازی کناف – اردیبهشت 3, 1403 سقف قوسی کی پلاس […]

جزئیات بیشتر پروژه

شرکت در بیست و دومین نمایشگاه

شرکت در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و ارائه محصولات کناف (کی پلاس) و لابل (انواع سقف کشسان) توسط شرکت آکس طرح و ساخت. تیم تخصصی آکس مفتخر است در زمینه پخش، فروش و اجرای محصولات شرکت کناف ایران (کی پلاس) و شرکت لابل در خدمت شما هم میهنان عزیز باشد. برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با کارشناسان خود در آکس طرح و ساخت تماس بگیرید.

شرکت آکس طرح و ساخت پیشرو در صنعت ساختمان

شرکت آکس طرح و ساخت یکی از شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ ساختمانی آکس می باشد که از سال 1375 فعالیت خود را آغاز نموده است. هدف از تأسیس این شرکت طراحی، ساخت و مشارکت در پروژ ه های عمرانی و صنعتی می باشد . در طی این سالها، موفق به تأمین جنس و اجرای صدها پروژه عمرانی و صنعتی مختلف در سطح کشور و کشورهای همسایه شده است.

لازم به ذکر است این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس است. درضمن گواهی تایید صلاحیت فنی از وزارت کار در زمینه های خدمات نیروی انسانی، تامین نگهداری و تعمیر تاسیسات می باشد. همچنین دارای گواهی مجری درجه یک گازرسانی از سازمان نظام مهندسی و دارای صلاحیت پیمانکاری است. علاوه بر اینها دارای رتبه 3 ساختمان و 4 تاسیسات از سازمان برنامه و بودجه می باشد.

هدف از شرکت در نمایشگاه

هدف این مجموعه از شرکت در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان معرفی محصولات و ارائه خدمات نوین خود به مشتریان عزیز می باشد. چشم انداز این شرکت تأمین نیازهای مهم و ضروری مشتریان و کارفرمایان محترم می باشد. علاوه بر برآوردن نیازهای مشتریان خرد بازار، نیازهای سازندگان و مشتریان پروژه های بزرگ را نیز تأمین می نماید. از این رو فضایی را برای سازندگان پروژه های بزرگ مهیا نمود تا بدون دغدغه و براحتی در کمترین زمان ممکن کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از یک فروشگاه جامع و کامل تأمین نمایند.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید