تایل سقفی کی پلاس

تایل سقفی کی پلاس

تایل سقفی کی پلاس : همانطور که می دانید پوشش های کاذب گچی با نام سقف شبکه شناخته شده اند که بر روی پوشش اصلی اجرا می شوند و شامل یک شبکه ساز سپری نیز هستند و توسط یک آویز به سقف اصلی وصل می شوند. در ادامه با مجموعه آکس طرح و ساخت نماینده کی پلاس ایران همراه باشید تا بیشتر درمورد ویژ گی های تایل گچی kplus  صحبت کنیم.

ساختار تایل سقفی کی پلاس

تايلهای گچی دارای ابعاد 60×60 سانتيمتر بوده و به سه صورت پيش رنگ، روکشدار یا بدون روکش توليد میشوند. روکش تايلهای گچی از جنس پی وی سی (بر روی تايل) و يا آلومینيوم (بر پشت تايل) میباشد. تايلهای با روکش پی وی سی و تایلهای پيش رنگ شده نيازی به رنگ آميزی نداشته و امکان  بهره برداری از فضا بلافاصله پس از اجرا وجود دارد. تايلهای بدون روکش، دارای قابليت رنگ آميزی بوده و میتوان بنا به هر سليقه ای آنها را رنگ نمود. از نظر خواص آکوستیکی، تایلهای سقفی در دو نوع ساده (فاقد خاصیت جذب صوت) و پانچ شده(جاذب صوت و دارای خواص آکوستیکی) تولید میشود.

تایل گچی سقف

مزایا تایل سقفی کی پلاس

از ویژگی ها و امکانات این پوشش می توان به سرعت بالا در نصب اشاره کرد که این امکان موجب گردیده تا شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و حتی در بنا های قدیمی نیز این محصولات مورد استفاده قرار گیرند. تایل سقفی کی پلاس همچنین دارای مزایا بسیاری می باشد که قیمت مقرون به صرفه این محصولات یکی از آنها می باشد.

در ادامه لیست ویژگی های تایل گچی kplus را مشاهده خواهید کرد :

مزایای تایل سقفی گچی کی پلاس Kplus

  • سرعت بالا در نصب و اجرا
  • امکان تعویض
  • امکان دسترسی به فضای پشت سازه
  • مقاوم در برابر زلزله
  • سهولت در نصب
  • امکان نصب عایق های صوتی و گرمایی
  • انعطاق معماری بسیار بالا
  • هزینه بسیار کم و ….

اجرای تایل سقفی Kplus

در مرحله اجرا باید نوع تایل بر اساس دهانه پوشش انتخاب شود و نوع عایق گذاری و اندازه مقاومت آن مشخص شود. سپس در دومین مرحله اجرا تایل های سقفی بازشو مانند دریچه دسترسی، خروجی تهویه و چراغ های توکار در پوشش اجرا و نصب خواهند شد. در اجرا از باز شوها باید به نکات مهمی توجه داشت به عنوان مثال می توان گفت برای شکل گرفتن یک بازشو در پوشش استفاده از تجهیزات مناسب برای حفظ استحکام و یکپارچگی بسیار مهم و ضروری می باشد.

4.7/5 - (13 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید