تایل معدنی AMF

تایل معدنی AMF

تایل معدنی AMF از مواد اولیه طبیعی چون پشم معدنی، پرلیت، خاک رس و نشاسته ساخته شده که همه تجدید پذیر هستند. استاندارد جهانی ISO کیفیت، ایمنی بالا و همچنین امنیت محیطی پشم معدنی مورد استفاده را تضمین می کند.

تایل معدنی AMF چیست؟

تایل معدنی AMF چیست؟

شرکت AMF یکی از مبتکرترین تولیدکنندگان است که با نوآوری و تخصصی که دارد، بیش از 50 سال است که یکی از پیشروترین تولیدکنندگان سیستم های سقف کاذب در جهان است. از مزایای مهم تایل الیاف معدنی می توان به وزن سبک، سهولت در حمل و نقل، مقاومت عالی در برابر آتش، دوام و عملکرد عالی در جذب صدا اشاره نمود.

شرکت ROCK : شرکت راک تایل یک شرکت نوین در زمینه تولید تایل الیاف معدنی با بالاترین کیفیت و نوآوری می باشد که به تازگی شروع به فعالیت نموده است. مواد اولیه به کار رفته در این تایل ها همه قابل بازیافت می باشد. هلدینگ ساختمانی آکس با افتخار بهترین تایل های معدنی را به مشتریان محترم خود تقدیم می کند.

 

اگر صاحب کسب‌وکار یا سازمان خدماتی هستید، می‌دانید که تأثیر اولیه محیط روی مشتریان شما چقدر می‌تواند حیاتی باشد. از رستوران‌ها تا مطب‌های پزشکی، مشتریان می‌خواهند احساس آرامش و راحتی کنند. قطعا زمانی که آنها محیط را ترک می کنند در مورد فضای دلنشین آن خیلی صحبت خواهند کرد. به خصوص از طریق شبکه های اجتماعی، حتی ممکن است به صورت آنلاین فضایی که در آن قرار دارند را به نمایش بگذارند.

ارائه خدمات فروش، نصب و اجرای حرفه ای انواع تایل معدنی

شرکت آکس طرح و ساخت یک فرصت منحصر به فرد را برای خیره کردن مشتریان شما در اختیارتان می گذارد! در دکوراسیون داخلی موارد بسیاری مانند طراحی سقف، کفپوش، دیوار ها و نورپردازی وجود دارد. ما آماده ارائه جدیدترین خدمات در تمام زمینه ها به شما مشتریان عزیز هستیم. در شرکت آکس طرح و ساخت، ظاهر محصولات برای ما به اندازه کیفیت و عملکرد آنها مهم است. از این رو طرح های مختلفی از ساده و مینیمال تا جدید و مدرن را به شما ارائه می دهیم.

 

 

مزایای تایل معدنی AMF

  • قابلیت جذب صوت بالا و کنترل ارتعاشات در فضا
  • جلوگیری از همهمه در فضا، با هدایت صدا از طریق سوراخ های روی تایل ها به فضای پشت سقف های کاذب
  • عایق حرارتی مناسب، مقاومت در برابر حریق، نصب و نگهداری آسان
  • امکان دسترسی آسان به تاسیسات بالای سقف کاذب
  • قابلیت بازیافت صد در صدی
  • از محبوب ترین و پرکاربردترین سقف های کاذب برای کاربری های مختلف

در شرکت آکس طرح و ساخت شما فقط یک محصول را نمی‌خرید، بلکه از مشاوره و طرح های نوآورانه، نظارت و اجرای حرفه ای کارشناسان ما نیز بهره مند می شوید.

5/5 - (2 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید