جدیدترین مدل کناف

جدیدترین مدل کناف

در این مقاله می خواهیم جدیدترین مدل های کناف سقف را برایتان به نمایش بگذاریم. از تخصصی ترین و مهمترین بخش های اجرای دکوراسیون داخلی، اجرای سقف کناف می باشد. همانطور که می دانید کناف کاربردهای فراوانی در ساختمان سازی دارد. از پرکاربردترین موارد می توان به کناف کاری سقف، اجرای سقف کناف دیوار، اجرای سقف کناف پذیرایی، اجرای سقف کناف آشپزخانه و اجرای کناف پشت تلویزیون اشاره نمود.

اجرای جدیدترین مدل کناف

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده پخش، فروش و اجرای محصولات شرکت کی پلاس (کناف) مفتخر است در خدمت مشتریان گرامی باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و سایر خدمات با کارشناسان مجرب آکس تماس بگیرید. شركت آكس طرح و ساخت افتخار این را دارد كه از سال ١٣٨٠ تا كنون نمايندگی رسمی شركت كناف ايران در تهران، لرستان و خراسان رضوی را بر عهده دارد. با خیالی آسوده اقدام به خرید کناف نمایید.

خرید مرغوب ترین کناف

شرکت آکس طرح و ساخت دارای گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس، گواهی تایید صلاحیت فنی از وزارت کار در زمینه های خدمات نیروی انسانی، تامین نگهداری و تعمیر تاسیسات، گواهی مجری درجه یک گازرسانی از سازمان نظام مهندسی و دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه 3 ساختمان و 4 تاسیسات از سازمان برنامه و بودجه می باشد.

مزایای اجرای کناف سقف

  • هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه بودن
  • دسترسی بسیار آسان به پشت سازه و تاسیسات آن
  • اجرای آسان و بسیار سریع
  • دور ریزی مصالح بسیار کم
  • وزن بسیار کم
  • دارای خاصیت انعطاف پذیری
  • جا به جایی آسان
  • امکان تغییر دکور
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • مقاوم در برابر زلزله
  • زیباسازی دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  • امکان اجرا در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری
  • عایق مناسب در برابر سرما و گرما

ساختار اجرایی سقف کناف

از اصلی ترین پارامترهایی که شما می توانید در این نوع سقف ها مشاهده کنید، قطعاتی است که تشکیل دهنده کناف می باشند. تمامی این اجزا در کنار هم قرار می گیرند و در نهایت عملکرد ویژه آن را می سازند. این قطعات شامل موارد زیر می شوند:

صفحات روکش دار گچی را می توان از اصلی ترین قطعات این سقف به حساب آورد، تایل های الیاف معدنی و گچی نیز در بین این قطعات قرار می گیرند. از دیگر اجزای تشکیل دهنده سقف کناف می توان به چسب جداکننده، نوارهای درزگیر و همچنین ماستیک اشاره کرد. سقف کاذب کناف از نوار محافظ گوشه، ادوات و اتصالات، مقاطع فولادی سبک، پیچ های اتصال پنل به سازه تشکیل می گردد.

ساختار سقف کناف

ابزار لازم جهت اجرای سقف کناف

مهندسان سازه باید بدانند که زمان اجرای سقف کناف از چه ابزارهایی بهره ببرند و تهیه کدام یک از ضرورت بالایی برخوردار است. از آنجایی که کناف کاری یکی از امورات مربوط به ساختمان ها می باشد، اجرای صحیح آن بسیار ضرورت دارد.

از جمله این ابزارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جک نگهدارنده، دستگاه برش قرقره ای و سوهان گرد از جمله اجزای مورد نیاز برای اجرا می باشد. برای اجرای این نوع سقف نیاز است تا ابزارهایی همچون گاری حمل پانل، دستگیره حمل پانل و همچنین ریسمان رنگی تهیه شوند. لیسه استیل، سنباده ماله ای، سنباده دسته دار، ماله استیل و ظرف درست کردن بتونه برای اجرای این نوع سقف کاذب ضروری هستند.
برای اجرای درست سقف کناف نیاز است تا شما ابزارهایی همچون تیغ برش، همزن رنگ، چکش پلاستیکی، غلتک سوزنی، اره چاقویی، دستگاه برش طولی، پخ زن، دریل و گردبرد و در نهایت رنده را تهیه نمایید. تمامی ابزارهای ذکرشده وظایف خاصی را بر عهده دارند و نیاز است تا در زمان اجرا تمامی آن ها تهیه شوند و هیچ یک از آن ها از قلم نیفتند.

نمونه کارهای جدیدترین مدل کناف

تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل کناف سقف می باشد که کاربری هر کدام از این ها با توجه به طراحی و اجرای آنها متفاوت می باشد.

طراحی و اجرای سقف و دیوار کنافسقف و دیوار کنافاجرای کناف دیوار و کناف سقفقیمت سقف کشسانسقف دکوراتیو کنافدکور سقف و دیوارجدیدترین اجرای سقف و دیوار کنافجدیدترین اجرای سقف و دیوار کناف

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید