سقف کاذب جدید آشپزخانه

سقف کاذب جدید آشپزخانه

همانطور که می دانید قلب فعال و نقطه دید بصری واحدهای مسکونی، آشپزخانه می باشد. از این رو طراحی و دکوراسیون این بخش از خانه از اهمیت بالایی برخوردار است. با انتخاب متریال مناسب، نصب و اجرای آن زیبایی و جذابیت آشپزخانه را دوچندان نمایید. البته سقف های کاذب را نه تنها برای آشپزخانه، که برای سایر قسمت های خانه مانند اتاق نشیمن (تی وی روم)، سرویس های بهداشتی، اتاق خواب نیز به کار می برند. کاربرد این سقف ها غیر از فضاهای مسکونی، برای فضاهای اداری، تجاری، آموزشی، درمانی و غیره نیز روز به روز در حال افزایش می باشد.

انواع سقف کاذب آشپزخانه

انواع سقف کاذب آشپزخانه

سقف های کاذب متریال ها و انواع مختلفی دارند که از بین آنها سقف کاذب pvc، آسمان مجازی، کناف، سقف کشسان و چوبی بیشترین کاربرد را برای سقف کاذب آشپزخانه دارند. هر کدام از این متریال ها ویژگی، مزایا و کاربری خاص خود را دارند.

برای انتخاب سقف کاذب مناسب با دکور آشپزخانه خود با کارشناسان و مشاوران شرکت آکس طرح و ساخت تماس بگیرید. سقف کاذب از نظر قیمت مقرون به صرفه تر است و در مدت زمان کوتاهی نصب و اجرا می گردد.

طراحی و نصب سقف کاذب کشسان برای آشپزخانه

مزایای اجرای سقفهای کاذب

  • سرعت اجرای بسیار بالا و نحوه اجرای وسیع تری
  • زیبایی و تنوع رنگ
  • قابلیت تعویض آسان
  • این سقف ها به نگهداری کمی نیاز دارند
  • طول عمر زیاد
  • سبک شدن بار سقف و ساختمان با توجه به وزن کم
  • امکان دسترسی آسان به تاسیسات با توجه به فاصله ایجاد شده تا سقف
  • قابلیت شستشو و هزینه نگهداری پایین

طراحی سقف کاذب آشپزخانه

دکور سقف آشپزخانه با متریال کاذب

سقف‌های کاذب آشپزخانه فضاهای آشپزی را خوب جلوه می‌دهد و برای مهمانی‌های خانوادگی مناسب است. زمانیکه وارد خانه می شوید، انگار همه چیز در طراحی خانه حول فضای نشیمن متمرکز شده است. از کاغذ دیواری های پیچیده گرفته تا مبلمان شیک و سقف های کاذب، صاحبان خانه از هیچ هزینه یا خلاقیتی در انجام اتاق نشیمن دریغ نمی کنند.

سقف فلت آشپزخانههرچه به داخل جلوتر می‌رویم، عناصر طراحی کاهش می‌یابند و ارزش سودمندی فضا در اولویت قرار می‌گیرد. بنابراین اغلب مشخص می شود که آشپزخانه ها کم طراحی ترین فضا در خانه هستند. تمرکز بیشتر بر روی انبار، کابینت و کشو بیش از هر چیز دیگری است. اما با صرف زمان بیشتر در آشپزخانه های مدرن، این آشپزخانه ها نیز در حال تغییر هستند. بنابراین جای تعجب نیست که سقف های کاذب آشپزخانه به طور فزاینده ای محبوب می شوند و شما به عنوان یک صاحب خانه باید به فکر طراحی آن برای خود در خانه خود باشید.

قیمت نصب و اجرای کناف سقف آشپزخانه

قیمت سقف آشپزخانه

محاسبه قیمت سقف کاذب با توجه به زیرسازی، مصالح، صفحات پوششی و در نهایت نمای سقف کاذب تعیین می گردد. موارد دیگری چون محل اجرا، ارتفاع، سختی کار، مدت زمان و … بر قیمت گذاری تاثیر مستقیم دارند. کارشناس متخصص با بررسی دقیق که شامل خواسته کارفرما، کاربری، محل اجرا، استاندارد اجرا و موارد متعدد دیگر می شود، هزینه را بین 95 تا 100 درصد نزدیک به هزینه نهایی اتمام پروژه برآورد می کند.

جدیدترین طرحهای سقف کاذب آشپزخانه

شرکت آکس طرح و ساخت با سالها تجربه و اجرای بیشمار پروژه در تمامی زمینه های طراحی، بازسازی، دکوراسیون داخلی، ساخت و ساز در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با کارشناسان آکس طرح و ساخت تماس بگیرید.

جدیدترین مدلها و طرحهای سقف کاذب آشپزخانه

جدیدترین مدلها و طرحهای سقف کاذب آشپزخانه

4.9/5 - (26 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید