سقف کاذب تالار پذیرایی

سقف کاذب تالار پذیرایی

امروزه برای معماری داخلی و دکوراسیون تالار پذیرایی از متریال های جدید و به روز استفاده می کنند. یکی از این متریال ها، سقف های کاذب می باشد که به دلیل مزایای فراوان و تنوع در طرح ها و رنگ های آن بسیار پرطرفدار می باشد. از انواع سقف های کاذب تالار پذیرایی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

انواع سقف کاذب تالار پذیرایی

انواع سقف کاذب تالار پذیرایی

  1. سقف با سیستم رابیتس کاری و گچ
  2. متریال کناف تایل
  3. سقف کناف پنلی (ساده و دکوراتیو)
  4. سازه های pvc
  5. سقفهای کشسان (مانند باریسول)
  6. سقفهای چوبی (مانند ترمووود

از این متریال ها می توان برای طراحی و دکور بخش های مختلف تالار پذیرایی بهره برد. بخش هایی چون سقف های اصلی مردانه و زنانه، لابی ها، دفتر اصلی، اتاق عقد، اتاق میز شام را می توان نام برد. طراحی و اجرای این سازه ها به صورت کلاسیک، مدرن، دکوراتیو و اختصاصی انجام می شود.

مزایای سازه های کاذب

از مزایای این سازه ها نصب سریع و آسان، تنوع در طرح و رنگ، طول عمر زیاد، دسترسی آسان به تاسیسات و هزینه نگهداری پایین می باشد. با به کار گیری این متریال ها فضای داخلی تالار پذیرایی شیک و اختصاصی می گردد و قطعا حس بهتری به عروس و داماد و میهمانان آنها می دهد.

مزایای سازه های کاذب

نحوه قیمت گذاری سقف کاذب

در بحث قیمت گذاری 70 درصد برای تهیه مصالح و سی درصد برای هزینه اجرا محاسبه می گردد. لازم به توضیح است که در بین فعالان، پیمانکاران، شرکت ها، نیروهای اجرایی و حتی تارگت ها و دفترچه های رسمی قیمت گذاری، برخی عملیات ها و تامین مصالح به صورت متری محاسبه نمی گردد و با توجه به مصالح مصرفی و اجرت نیروی اجرا، قیمت سقف کاذب تعیین می گردد.

نصب و اجرای حرفه ای

شرکت آکس طرح و ساخت مفتخر است با بیش از 5 دهه تجربه در زمینه های مختلف ساخت و ساز، در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید