سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب سرویس بهداشتی: فضاهایی چون سرویس بهداشتی و حمام به خصوص در مورد طراحی و دکور، اغلب نادیده گرفته می شوند. اکثر مردم ترجیح می دهند مقدار قابل توجهی هزینه برای انجام فضای نشیمن و اتاق خواب خود سرمایه گذاری کنند، زیرا احساس می کنند که این فضاها قابل مشاهده ترین فضاهای خانه آنها هستند. با این حال هر بخش از خانه، از جمله حمام و سرویس بهداشتی اهمیت خود را دارد و باید به آن توجه شود.

اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی

طراحی اصولی یک سرویس بهداشتی خوب، می تواند این اطمینان را بدهد که فضاهای شخصی شما مملو از انرژی های مثبت شود. یکی دیگر از جنبه های مهم جذابیت بصری حمام است. اگر به دنبال حمام هایی با ظاهری دیدنی در خانه هستید، ما ایده های زیادی داریم. سقف های کاذب در حمام ها جلوه ای جذاب به فضا می بخشد، در اینجا چند ایده الهام بخش سقف کاذب حمام برای شما آورده شده است.

سقف کاذب سرویس بهداشتی

نورپردازی سرویس بهداشتی

سرویس های بهداشتی به دلیل برخی از ویژگی ها با بقیه فضاهای خانه متفاوت است. اغلب هیچ منبع نور طبیعی ندارد، بنابراین هنگام انتخاب یک سیستم نور مصنوعی نیاز به رویکرد دقیق تری دارد. حمام در بیشتر موارد دارای رطوبت بالایی است که خرید مصالح ساختمانی (از جمله سقف) با ویژگی های مقاوم در برابر رطوبت را الزامی می کند.

بنابراین برای نورپردازی و تزئین سرویس بهداشتی، چند لوستر چشمگیر اضافه کنید که به حمام شما ظاهری ظریف و پیچیده‌تر می‌دهد یا نورپردازی جالبی را که می‌توانید کنترل کنید، انتخاب کنید و در نتیجه فضای سرویس بهداشتی خود را آرامش‌بخش‌تر کنید.

سقف کاذب سرویس بهداشتی

 ایده های سقف کاذب را می توان برای فضاهای تجاری، اداری، مسکونی و غیره نیز استفاده کرد. علاوه بر این، طراحی و دکوراسیون منزل شما با این طرح ها زیباتر می شود.

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی

در طراحی و اجرای سرویس های بهداشتی می توان از انواع سقف کاذب عایق رطوبت بهره برد. در ادامه با ما همراه باشید تا چند نمونه محبوب را برایتان شرح دهیم.

سقف کاذب گچی

سقف کاذب گچی، ورق های آماده ساخته شده از گچ کناف (KNAUF) هستند که همراه با چراغ های پنل ال ای دی، ظاهری شیک به فضای حمام می بخشد. از سقف گچی می توان در اتاق های دیگر نیز استفاده کرد.

سقف کاذب پانل های کامپوزیت آلومینیومی

اگر دیوارهای حمام شما مرطوب است و این یک مشکل رایج در طول سال باقی می ماند این سقف بهترین گزینه برای شماست.

سقف کاذب چوبی

در صورتی که می خواهید به فضای حمام خود جلوه ای روستایی و آنتیک بدهید، سقف کاذب چوبی را امتحان کنید. این سازه ها در حمام های جادار فوق العاده به نظر می رسند. با این حال، این طرح سقف کاذب برای حمام ممکن است در گروه قیمت بالاتر باشد. بنابراین، قبل از سرمایه گذاری در سقف کاذب چوبی، تخمین بودجه را در نظر داشته باشید.

سقف کاذب شیشه ای

برای حمام هایی که فاقد نور طبیعی هستند، سقف های شیشه ای راه خوبی برای روشن کردن فضا هستند. با اضافه کردن طرح‌ها و یا الگوی انتخابی خود، سقف‌های شیشه‌ای زیباتر به نظر می‌رسند. این متریال سقف کاذب حمام جلوه ای مجلل به خانه می بخشد.

آیا هنوز فکر می کنید که باید سقف حمام را سفید و صاف نگه دارید؟ شرط می‌بندیم پس از دیدن این حمام‌های شگفت‌انگیز با طرح‌های سقفی چشمگیر، نظر خود را تغییر داده‌اید. قطعا آنها جایگزین خوبی برای سقف های ساده خسته کننده هستند. سقف ها بخش مهمی از هر اتاق هستند زیرا مکمل بقیه اتاق هستند. از خواندن این مقاله متشکریم. فراموش نکنید که با مقالات شرکت آکس طرح و ساخت به روز باشید تا ایده های الهام بخش دیگری برای خانه های رویایی خود بیابید.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید