سقف کاذب پاساژ

سقف کاذب پاساژ

طراحی و اجرای سقف کاذب علاوه بر ساختمان های مسکونی، برای ساختمان های اداری، تجاری، آموزشی و درمانی نیز بسیار پرطرفدار می باشد. مالکان پاساژها و صاحبان کسب و کار می دانند که از روش های مهم جذب مشتری، ایجاد جلوه های بصری ویژه می باشد. همه ما به صورت ناخودآگاه جذب زیبایی و خلاقیت از هر نوعی می شویم. طراحی و اجرای دکوراتیو و زیبای سقف کاذب پاساژ، محیطی آرام بخش و جذاب برای فروشنده و خریدار فراهم می نماید. نتیجه این کار بالارفتن کارایی، خدمت رسانی و درنهایت سطح فروش شما خواهد بود.

انواع سقف کاذب پاساژ

از مهمترین قسمت های طراحی داخلی، دکور سقف می باشد. شما می توانید از انواع سقف کاذب و طرح کناف برای افزایش زیبایی و جذابیت مغازه و پاساژ خود بهره ببرید. البته اجرای نورپردازی همراه با طراحی و دکور سقف کاذب پاساژ شکل ظاهری را جذاب تر می نماید. جلوه های ویژه نورپردازی برای نمای خیلی از کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است.

انواع سقف کاذب پاساژ

 نصب و اجرای سقف کاذب پاساژ

با الهام گرفتن از طرح و نقش های متنوعی که ما به شما ارائه می دهیم سقف مغازه و پاساژ خود را طراحی و به روز نمایید.  طراحی داخلی و دکوراسیون مهمترین اصل در زیبایی یک مکان می باشد که براساس کاربری آن مکان شکل و نوع دکور تغییر می کند. شرکت آکس طرح و ساخت با سالها تجربه و اجرای بیشمار پروژه در تمامی زمینه های فروش کناف، طراحی، بازسازی، دکوراسیون داخلی، ساخت و ساز در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با کارشناسان آکس طرح و ساخت تماس بگیرید.

قیمت نصب و اجرا

محاسبه قیمت سقف های کاذب با توجه به زیرسازی، مصالح، صفحات پوششی و در نهایت نمای سقف کاذب تعیین می گردد. موارد دیگری چون محل اجرا، ارتفاع، سختی کار، مدت زمان و … بر قیمت گذاری تاثیر مستقیم دارند. کارشناس متخصص با بررسی دقیق که شامل خواسته کارفرما، کاربری، محل اجرا، استاندارد اجرا و موارد متعدد دیگر می شود، هزینه را بین 95 تا 100 درصد نزدیک به هزینه نهایی اتمام پروژه برآورد می کند.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید