سقف کشسان اتاق کودک

سقف کشسان اتاق کودک

امروزه سقف‌های کشسان از جمله طرح‌هایی هستند که به هر محیط می‌توانند جلوه خاصی ببخشند. با توجه به تنوع بالا و امکان چاپ می‌توان از سقف کشسان در دکوراسیون داخلی اتاق کودکان مهد کودک‌ها و فضاهای شاد دیگر استفاده نمود. برای استفاده بهینه از اتاق کودک و نوجوان باید به دکوراسیون و چیدمان آن اهمیت داد. احساس آرامش و امنیت سهولت در بهره برداری استفاده از نور خوب و مواردی از این قبیل که حاصل یک انتخاب مناسب هستند.

چرا سقف کشسان در اتاق کودک نصب کنیم؟

دلایل بسیاری برای انتخاب سقف‌های زیبا و جذاب کشسان برای اتاق کودک و نوجوان عزیز ما وجود دارد. یکی از مهمترین دلایل بهداشت و نظافت اتاق کودک و نوجوان هست. سقفهای کششی آنتی باکتریال، ضد گرد و غبار، ضد نم و رطوبت و قابل شست و شو هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای نصب سقف کشسانی بیشتر آشنا شوید.

اجرای سریع و تمیز سقف کشسان اتاق کودک

می توانید به راحتی بدون هیچ گونه کثیف کاری و جمع آوری وسایل آنها را نصب کنید. سقف‌های کشسان در مدت زمان کوتاهی در کارخانه تولید و به محل نصب ارسال میگردد. اجرای سقف‌ کشسان برای اتاق کودک نیازی به تخلیه محیط ندارد.

اجرای سریع و تمیز سقف کشسان اتاق کودک

ایمنی اتاق کودک

ایمن بودن یکی از مهمترین نکاتی است که باید در مرحله اول در مورد انتخاب سقف و دیوار مورد توجه قرار دهید. یکی از مزیت های سقفهای کششی تحمل بارهای احتمالی پشت سقف است. همچنین لابل گواهی فنی وزارت مسکن و شهرسازی کشورمان را دارد و یک متریال استاندارد است.

انتقال سقف کشسان اتاق کودک

برای اینکه اتاق کودکان در آینده هم مورد استفاده قرار گیرد بهتر است از متریال‌هایی استفاده کنید که قابلیت جابجایی خوبی داشته باشند. همچنین برای تغییر دکوراسیون و یا بازسازی کار راحتی داشته باشید.

طراحی و دکور اتاق کودک

طراحی و دکور اختصاصی اتاق کودک

اتاق کودک و نوجوان باید به طریقی چند منظوره طراحی شود. از آنجایی که کودکان از اتاقشان برای بسیاری از فعالیتها در کنار استراحت و خواب استفاده میکنند، تقسیمات و قلمروهای خاص و مشخص خود را طلب می کنند. یکی از قوانین مهم در دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان سهولت در امر نگهداری نظافت و مراقبت از اجزای آن است. این نکته را در نظر داشته باشید که باید اجزای این اتاق قابل شستشو و ضد لک باشند.

نورپردازی سقف کشسان اتاق کودک

نورپردازی اصولی اتاق کودک

نور اتاق کودک باید ملایم و غیر مستقیم باشد. برای این کار میتوانید از انواع نورهای بازتابی یا پخش شونده استفاده کنید تا چشم کودک آزرده نشود. یادتان باشد در مکانی که اختصاص به فعالیتهای کودک دارد نوری جداگانه تعبیه کرده و از نورهای تزیینی هم در دکور اتاق کودکان بهره ببرید

پنهان ماندن منبع نوری پشت سقف یکی از مهمترین مزیت های اتاق کودکان است. این امکان را سقف های لابل به شما می دهند تا در کنار نورپردازی های یکدست و کامل از ضربات احتمالی به منبع های نور و آسیب های آن کودکان در امان باشند.

تنوع فراوان طرح و رنگ سقف کشسان

تنوع فراوان طرح و رنگ سقف کشسانشما میتوانید با انتخاب سقف کشسان بدون هیچ محدودیتی از انواع طرح و تصویر شاد و رنگارنگ و همچنین سقفهای ساده با بیش از 150 رنگ استفاده کنید و به راحتی سقف را با دکوراسیون محیط هماهنگ کنید. استفاده از رنگهای شاد یا تصاویر رنگارنگ در اتاق کودکان به یک الزام تبدیل شده است، تا فضایی سرگرم کننده برای کودک و نوجوان ایجاد شود. با استفاده از رنگهای شاد و تکنیک‌های نقاشی روی دیوار، می‌توانید اتاقی شاداب‌تر برای فرزندان عزیز خود طراحی نمایید.

استحکام و دوام سقف کشسان

سقفهای کششی از پارچه‌های pvc با مقاومت بسیار و طول عمر بالا تولید و عرضه می‌شوند. از این رو فضا برای بازی کودک دلبند شما فراهم است و خیالی آسوده خواهید داشت. طول عمر سقفهای کشسانی را تا 50 سال تخمین تخمین می‌زنند.

نصب به عنوان دیوارپوش

دیوارپوش کشسان برای اتاق کودکاز قابلیت‌های پارچه‌های کششی علاه بر نصب روی سقف، نصب روی دیوارها نیز می‌باشد. در اتاق کودکان به دلیل بازی و شیطنت‌های کودکان ممکن است دیوارهای اتاق آسیب ببینند. در اینجا اجرای دیوارپوش کشسانی راه حلی مناسب برای پوشش و دکور دیوار محسوب می‌گردد.

تصاویر جذاب سقف کشسان اتاق کودک

سقف کشسان اتاق کودک

تصاویر جذاب سقف کشسان اتاق کودک

تصاویر جذاب سقف کشسان اتاق کودک

تصاویر جذاب سقف کشسان اتاق کودک

سقف کشسان اتاق کودک طرح مینیاتوریسقف کشسان اتاق کودک دخترونه

سقف کشسان طرح کارتونی اتاق کودک

سقف و دیوار کشسان اتاق کودک جدید

سقف کشسان اتاق کودک طرح جدید

سقف کشسان اتاق کودک دخترانه

سقف کشسان اتاق کودک

5/5 - (17 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید