سقف کشسان سرویس بهداشتی و حمام

سقف کشسان سرویس بهداشتی و حمام

سقف کشسان یکی از بهترین گزینه ها برای دکور سقف سرویس بهداشتی و حمام میباشد. با نصب سقف کشسان در سرویس های بهداشتی و حمام علاوه بر دکوری زیبا و جذاب، سلامتی و بهداشت محیط را تأمین نمایید. چرا که سقف های کشسان ضد باکتری و قارچ هستند، صد در صد ضد آب و رطوبت می باشند و قابلیت شستشو نیز دارند. از این رو نظافت سرویسهای بهداشتی و حمام براحتی انجام می شود.

راه حلی ابدی برای پوشش‌دهی سقف سرویس بهداشتی و حمام، همچنین دکور سقف سرویس متناسب با طراحی داخلی با نصب سقف‌های کشسان لابل در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع. سقف کششی لابل آنتی باکتریال و ضد قارچ می‌باشد و طول عمر نزدیک به 50 سال دارد. کارشناسان آکس با مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه در زمینه طراحی، نصب و اجرا در خدمت شما مشتریان عزیز هستند.

دلایل نصب سقف کشسان برای سرویس بهداشتی

علاوه بر موارد فوق دلایل بی شماری هستند که سبب انتخاب سقف کشسان و نصب آن در سرویس های بهداشتی و حمام می گردد. در ادامه با ما همراه باشید تا با چند مزیت نصب سقف کشسان در حمام و سرویسهای بهداشتی آشنا شوید.

نظافت آسان سقف کشسان سرویس بهداشتی و حمام

نظافت آسان سرویس بهداشتی و حمام

به هر حال بهداشت و نظافت سرویسهای بهداشتی و خصوصا حمام که زیاد در معرض بخار آب قرار دارد، جزء مسائل مهم به شمار می رود. سقفهای کشسان کاملا ضد آب، ضد باکتری و قارچ و ضد گرد و غبار هستند، از این رو نظافت و بهداشت کامل را برایتان فراهم می نمایند.

تعمیر و نگهداری آسان

نگهداری و تعمیر سقف کشسان همانند نصب آن، بسیار آسان و سریع می باشد. برای مثال اگر نشتی در لوله های سقف پیش بیاید و آب پشت سقف جمع شود. به اندازه همان آب، سقف کشسان کمی کش می آید تا تخلیه آب انجام گردد. سپس براحتی بعد از تخلیه، سقف به حالت عادی برمی گردد و مانند سقفهای سنتی زرد و یا پوسیده نمی گردد.

تنوع فراوان در طرح، رنگ و مدل سقف کشسان حمام و سرویس بهداشتی

تنوع فراوان در طرح، رنگ و مدل

یکی دیگر از ویژگی های بارز سقفهای کششی تنوع زیاد آنهاست، از این رو دست شما برای انتخاب باز است و می توانید طبق سلیقه و طراحی داخلی خود، سقف دلخواه خود را سفارش دهید. می دانید که سقفهای کشسان انواع مختلفی چون : سقف لاکر، سقف چاپی، سقف برلیانت، سقف ساتن و غیره دارند. از بین مدلهای سقف کششی می توانید هر کدام را که بخواهید انتخاب و نصب نمایید.

نصب سریع سقف کشسان در سرویس بهداشتی

نصب سریع سقف کشسان در سرویس بهداشتی

طراحی و نصب سقف کشسان بدون ریخت و پاش و خیلی سریع انجام می شود و بلافاصله قابل استفاده نیز هست. درضمن قابلیت جا به جایی و انتقال نیز دارد و در صورت اسباب کشی براحتی می توانید سقف کششی را با خود برده و مجدد نصب نمایید.

تصاویر نمونه کار

نصب و اجرای سقف کشسان سرویس بهداشتی و حمام

نصب سقف لاکر در سرویس بهداشتی

سقف کشسان سرویس بهداشتی و حمام جدید

طرح جدید سقف چاپی برای حمام

سقف کشسان سرویس بهداشتی و حمام جدید

دکور حمام با طرح سنتی سقف کشسان

سقف کشسان سرویس بهداشتی و حمام جدید

اجرای طرح گل رز در سرویس بهداشتی

سقف کشسان سرویس بهداشتی و حمام جدید

سقف کشسان ترنسپرنت سرویس بهداشتی و حمام

سقف کشسان سرویس بهداشتی و حمام

سقف کشسان سرویس بهداشتی و حمام

سقف کشسان سرویس بهداشتی و حمام

5/5 - (10 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید