قیمت سقف آکوستیک

قیمت سقف آکوستیک

در این مقاله می خواهیم بدانیم قیمت، نصب و اجرای سقف آکوستیک چگونه محاسبه می گردد. همانطور که میدانید تایل های آکوستیک به دو دسته تقسیم می شوند که یک نوع سازه نمایان بوده و دیگری سازه پنهان می باشد. اگر نحوه نصب آن را هم بخواهیم جدا کنیم به سه دسته تقسیم می شوند. تایل های نصب شده در سقف، قابل نصب بر روی دیوار و استفاده از یک نوع دیگر که از شبکه از سقف آویزان می شوند.

نحوه محاسبه قیمت سقف آکوستیک

معمولا در محاسبات مهندسی و کارشناسی هفتاد درصد برای مصالح کناف و سی درصد برای هزینه اجرا و هزینه های جانبی برآورد می شود. عاملیت های رسمی کناف قیمت گذاری را براساس جدول و تارگت شرکت کی پلاس انجام می دهند. با توجه به نظارت موجود تخطی از قیمت گذاری امکان پذیر نیست.

حتی در زمینه اجرای عاملیت های رسمی شرکت کی پلاس، علاوه بر حضور مدیرفنی های دوره دیده و مورد اعتماد شرکت کی پلاس در عاملیت آنها و نظارت دائم آنها بر پروژه ها، گزارش پروژه های اجرایی به شرکت کی پلاس ارسال می گردد و همه چیز اعم از قیمت مصالح و استاندارد اجرا با کیفیت و نظارت کامل انجام می شود.

محاسبات زیرسازی و قوطی کشی های کناف براساس آنالیز و کارشناسی دقیق انجام می گیرد و حتی تعداد پیچ های مصرفی آنالیز می شود. برآورد قیمت کناف و هزینه ها در چهارچوب اصولی و طبق تارگت انجام می شود. به همین دلیل عودت پروژه ها به شرکت های معتبر ضررهای جانبی را کاهش می دهد.

 

مزایای اجرای سقف آکوستیک

مزایای نصب و اجرای سقف آکوستیک

مزایای این محصول بیشمار می باشد، می توانیم در مرحله اول به انطباق پذیری آن به تمام دیوار های ساختمان اشاره کنیم. همچنین این محصول به مصالح جانبی نیز نیازی ندارد و برای تزئین و نماکاری هم می توان از آن استفاده کرد. در مرحله دوم میتوان به بهبود کیفیت صداهایی که در ساختمان تولید می شود اشاره داشت. با توجه به این ویژگی استفاده آن در محیط های اداری، درمانی و آموزشی نیز توصیه می شود.

از دیگر مزایای تایل آکوستیک می توان به موارد زیر اشاره داشت:
  • مناسب برای محیط های اداری، آموزشی
  • مناسب برای سالن های موسیقی و جشن ها
  • نصب بسیار آسان و سریع
  • استحکام بالا
  • هزینه بسیار کم

فروش، نصب و قیمت سقف آکوستیک

فروش، نصب و قیمت سقف آکوستیک

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده پخش، فروش و اجرای محصولات شرکت کی پلاس (کناف) مفتخر است در خدمت مشتریان گرامی باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و سایر خدمات با کارشناسان مجرب آکس تماس بگیرید.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید