محصولات کی پلاس

محصولات کی پلاس

در این مقاله می خواهیم در مورد محصولات شرکت کی پلاس صحبت کنیم، اما قبل از آن به توضیح مختصری در مورد کی پلاس می پردازیم. همانطور که می دانید با گذشت زمان و پیشرفت علم و صنعت و فناوری در سال های اخیر مصالح جدیدی برای ساخت و ساز ساختمان ها وارد بازار شده است.

کاربرد محصولات شرکت کی پلاس (کناف ایران)

یکی از جدید ترین نوع آنها مصالح Kplus است که استفاده آن در دیوار ها، سقف و سیستم های ساخت و ساز خشک در ساختمان ها می باشد که به سرعت در ایران نیز در حال رشد و توسعه است. گروه آکس طرح و ساخت مفتخر است که به عنوان نماینده Kplus در ایران، در خدمت هموطنان گرامی باشد.

انواع محصولات کی پلاس

محصولات شرکت کی پلاس در دو گروه درای وال و محصولات پودری قرار می گیرند. درای وال و محصولات پودری هر کدام شامل تعداد زیادی از محصولات کی پلاس می باشند. درای وال شامل پنل های آکوستیک، پیچ و بولت، تایل سقفی و موارد دیگری می باشد که در بخش فروشگاه سایت زیرمنوی درای وال به طور کامل ثبت گردیده اند. برای مشاهده محصولات پودری نیز کلیک نمایید.

محصولات کی پلاس

نماینده و عاملیت رسمی Kplus کی پلاس ایران

کی پلاس همان کناف شرکت آلمانی است که اسم آن به تازگی در ایران تغییر کرده است. مجموعه آکس طرح و ساخت kplus در تهران مفتخر است که در خدمات نوسازی و بازسازی در خدمت شما عزیزان باشد. این مجموعه با بیش از 30 سال سابقه در زمینه بازسازی و طراحی ساختمان با بهترین متریال ها در خدمت شما هم میهنان بوده است. همچنین تمامی محصولات kplus را در سراسر ایران با بهترین کیفیت ممکن، برای شما عزیزان در بازار عرضه کنیم.

نمایندگی kplus ایران

همچنین مجموعه آکس طرح و ساخت با نمایندگی kplus ایران، به عنوان عامل فروش کی پلاس تمامی محصولات آن را به همراه خدمات پس از فروش عرضه می کند و مفتخر است با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در خدمت شما عزیزان جهت اجرای پروژه های بازسازی و نوسازی ساختمان باشد.

مزایای اجرای Kplus

  1. هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه بودن
  2. دسترسی بسیار آسان به پشت سازه و تاسیسات آن
  3. اجرای آسان و بسیار سریع
  4. دور ریزی مصالح بسیار کم
  5. وزن بسیار کم
  6. دارای خاصیت انعطاف پذیری
  7. جا به جایی آسان
  8. امکان تغییر دکور
  9. مقاوم در برابر آتش سوزی
  10. مقاوم در برابر زلزله
  11. زیباسازی دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  12. امکان اجرا در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری
  13. عایق مناسب در برابر سرما و گرما

نمایندگی kplus ایران

اجرای کی پلاس تحت نظارت متخصصین

برای اجرای کی پلاس، از اولین مرحله نصب تا پایان مرحله اجرا، باید از متخصصین مربوطه مشاوره گرفته و مراحل اجرا نیز توسط آن ها آنالیز و بررسی شود. دلیل بررسی و آنالیز توسط متخصص، جزئیات بسیار زیاد آن و استفاده از متریال های متخلف در اجرا می باشد که می تواند در کیفیت اجرا تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. به همین دلیل بایستی تمام مراحل بررسی گردد و متریال ها نیز مورد تایید کارشناسان فنی قرار بگیرد تا محصول نهایی از کیفیت مناسب بهره مند گردد.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید