نقش کناف در دکوراسیون داخلی

نقش کناف در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی ساختمان پروسه ای تخصصی و حرفه ای است که برای دستیابی به نتیجه مطلوب بهتر است از افراد کارشناس در این زمینه مشورت بگیرید. حال با توجه به هزینه های هنگفت بازسازی و نوسازی ساختمان، چگونه اقدام به طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نماییم؟ و نقش کناف در دکوراسیون داخلی چقدر اهمیت دارد؟

ویژگی های اجرای کناف

سیستم های ساخت و ساز خشک برای تغییر دکوراسیون داخلی بهترین انتخاب می باشند. کناف یکی از محصولاتی است که در سیستم ساخت و ساز خشک به کار می رود. با توجه به مزیت های عمده کناف از جمله مقرون به صرفه بودن، نصب و اجرای سریع و آسان، وزن سبک، مقاوم در برابر حریق و زلزله گزینه بسیار مناسبی جهت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی می باشد.

نقش سقف کناف در دکوراسیون داخلی چیست؟

نقش سقف کناف در دکوراسیون داخلی چیست؟

خوب همانطور که می دانید کناف را هم برای دکور سقف و هم برای طراحی و دکور دیوار به کار می برند. سقف کناف یکی از انواع سقف کاذب می باشد و بعد از سقف اصلی به دو صورت پوشش یکپارچه و مشبک اجرا می گردد. سقف کناف قابلیت نورپردازی دارد و انواع نورپردازی مخفی را می توان هنگام اجرای کناف سقف اجرا و پیاده سازی نمود.

نقش کناف در دکوراسیون داخلی

نقش دیوار کناف در دکوراسیون داخلی چیست؟

از دیگر قابلیت های کناف کاری، طراحی و اجرای دیوار کاذب می باشد. درای وال یا به اصطلاح دیوار خشک نیز در صنعت ساخت و ساز خشک به کار می رود. از المان های اساسی ساختمان، دیوار می باشد که جای گذاری و به کارگیری مناسب آن بسیار مهم می باشد. دیوار کناف علاوه بر اینکه جنبه کاربردی دارند، سبب جذابیت و زیبایی دکوراسیون داخلی نیز می گردند. در بخش دکوراسیون داخلی و زیباسازی ساختمان ها با تکیه و کاربرد درست پانل های کناف، ترکیب رنگ، نورپردازی، دیوارپوش و کاغذ دیواری می توان دیوار های دکوراتیو و دربخش عامیانه و پرمصرف دیوار های تی وی روم را طراحی و اجرا نمود.

انواع مدل های کناف برای طراحی دکوراسیون داخلی

به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالای کناف، طرح های متنوعی را می توان با متریال کناف طراحی و اجرا نمود. از جمله این طرح ها شامل طرح کناف فانتزی، کلاسیک، مدرن و دکوراتیو می باشد. همچنین کناف را به صورت اشکال هندسی و غیر هندسی نیز طراحی و اجرا می نمایند. در ادامه چند تصویر از نمونه طراحی های دکوراسیون داخلی با کناف را مشاهده می نمایید.

اجرای دکوراسیون داخلی با کناف

اجرای دکوراسیون داخلی با کناف


طراحی دکوراسیون داخلی با سقف کناف

طراحی دکوراسیون داخلی با سقف کناف

 

5/5 - (2 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید