پنل کناف ضد آب

پنل کناف ضد آب

همانطور که در مقاله های قبلی شرح دادیم پنل های کناف یا همان صفحات روکش دار گچی در 4 مدل تولید می شوند که دو مدل آن ضد آب و ضد رطوبت هستند. پنل های کناف ضدآب شامل پنل کناف MR یا GKBI و پنل کناف FM یا GKFI می باشند که این صفحات گچی دارای روکش سبز رنگ هستند.

تایل گچی مقاوم در برابر رطوبت (MR یا GKBI)

پنل گچی کناف ضدآب MR

صفحات گچی روکش دار MR یا GKBI، گچ هایی دارند که با مواد مقاوم در برابر رطوبت تولید می گردند. پنل های گچی ضدآب را در محیط های مرطوبی چون آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی نصب می نمایند. این صفحات که روکش سبز رنگی نیز دارند را در مناطق مرطوب ایران مانند شهرهای شمالی نیز نصب و اجرا می کنند.

پنل گچی مقاوم در برابر حریق و رطوبت (FM یا GKFI)

پنل گچی کناف FM

صفحات گچی روکش دار FM یا GKFI، پنل هایی هستند که علاوه بر رطوبت و آب در برابر حریق نیز مقاوم هستند. پنل های گچی FM از گچ های دارای الیاف شیشه و مواد مقاوم در برابر رطوبت و حریق تشکیل می شوند. روکش این صفحات گچی نیز سبز رنگ می باشد و در فضاهایی که نیاز به مقاومت در برابر حریق و رطوبت باشد مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال در چاه های تأسیساتی و موتورخانه ها نصب می گردند و نسبت به سایر پنل ها گران تر هستند.

فروش و نصب صفحات گچی روکش دار کناف

فروش و نصب صفحات گچی روکش دار کناف

شرکت آکس طرح و ساخت دارای سرویس انبار است و در زمینه فروش و نصب صفحات گچی روکش دار کناف ضد آب و ضد حریق در خدمت شما مشتریان محترم می‌باشد. ما انواع پانل‌های کناف همراه با سازه‌ها، ابزار و ادوات اتصال مورد نیاز را به صورت عمده و خورده تأمین می‌نماییم. این صفحات روکش‌دار گچی بهترین جایگزین برای سقفهای گچی سنتی است. هم از نظر قیمت، مقرون به صرفه تر هستند و هم سرعت نصب بالایی دارند.

5/5 - (3 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید