کاربرد سقف کشسان در ساختمان

کاربرد سقف کشسان در ساختمان

در این مقاله می خواهیم بدانیم کاربرد سقف کشسان در ساختمان چیست و در چه بخش هایی از ساختمان قابلیت نصب دارد. جالب است بدانید که سقف کاذب کشسان را برای طراحی و دکور سقف در همه بخش های مختلف ساختمان نصب می کنند و هیچ محدودیتی در نصب و اجرا ندارند.

نصب سقف کشسان منوط به ساختمان مسکونی نیست و علاوه بر ساختمان مسکونی، در ساختمان های اداری، تجاری و مغازه ها و فروشگاه ها نیز قابلیت اجرا دارد.

کاربرد سقف کشسان در ساختمان مسکونی

کاربرد سقف کشسان در ساختمان مسکونی

سقف کاذب کشسان یکی از بهترین انتخاب ها برای دکور سقف سالن پذیرایی، اتاق خواب ها، آشپزخانه و یا حتی سرویس های بهداشتی می باشد. تنوع طرح و مدل این سقفها به حدی زیاد است که براحتی می توانید آن را با طراحی داخلی و دکوراسیون خود هماهنگ کنید. سقفهای کشسانی ضد باکتری و قارچ هستند از این رو برای اتاق خواب کودک بسیار مناسب هستند. همچنین ضد آب و رطوبت هستند که سبب می گردد با خیال راحت در آشپزخانه و یا سرویس های بهداشتی نصب شوند.

نصب سقف کشسان در اتاق نشیمن

نصب سقف کشسان در اتاق نشیمنسالن پذیرایی یا همان اتاق نشیمن فضایی است که از بخش های اصلی خانه محسوب می گردد. معمولا برای دکور این بخش هزینه و زمان زیادی صرف می گردد. با نصب سقف کشسان می توانید هم دکور سقف جذاب و زیبایی داشته باشید و هم در هزینه صرفه جویی کنید. در صورتی که خانه ویلایی و بزرگی دارید براحتی می توانید با نصب این سقف بخش های خانه را از هم تفکیک کنید. به عنوان مثال بخش تی وی روم را با دکور سقف از قسمت ناهار خوری تفکیک نمایید و نمایی جذاب و چشم نواز را در خانه ایجاد نمایید.

کاربرد سقف کشسان در اتاق خواب

کاربرد سقف کشسان در اتاق خواببا نصب سقف کشسان با طرح آسمان مجازی در اتاق خواب خود، فضایی آرام بخش را برای استراحت ایجاد کنید. نورپردازی سقف کشسان می تواند مناسب با دکور اتاق اجرا گردد تا میزان نور دلخواه شما را تنظیم نماید. از آنجایی که سقف کشسان ضد باکتری و قارچ است، برای نصب در اتاق کودک نیز پیشنهاد می گردد.

نصب سقف کشسان در سرویس بهداشتی و حمام

نصب سقف کشسان در سرویس بهداشتی و حمامسقفهای کشسان ضد آب هستند، ضد باکتری و قارچ و آنتی باکتریال هستند، از این رو در سرویس های بهداشتی و حمام نیز نصب می شوند. شرکت آکس طرح و ساخت در زمینه فروش و نصب مدلهای متنوع و زیبای سقف کشسان در خدمت شما عزیزان می باشد.

اجرای سقف کشسان در اتاق کودک و نوجوان

اگر می خواهید برای اتاق کودک و نوجوان چیدمانی زیبا و بینظیر آماده کنید که در عین سادگی شیک هم باشد. از رنگها و طرحهای متنوع با بهترین کیفیت بهره ببرید. امکان چاپ و استفاده از رنگ بندی های مختلف در سقف لابل این امکان را به شما می دهد تا به طرح دلخواه خود برسید. درضمن سقفهای کشسان لابل ضدآب و قابل شستشو هستند. دارای تحمل وزن بالا هستند و از ایمنی خوبی در برابر ضربات برخوردار هستند.

اجرای سقف کشسان در اتاق کودک و نوجوان

سقف کشسان برای اتاق کودک و نوجوان

کاربرد سقف کشسان در ساختمان اداری

در مورد نصب سقف کشسان و کاربردش در ساختمان های مسکونی و بخش های مختلف آن صحبت کردیم. حال می خواهیم بدانیم نصب سقف کشسان در ساختمان های اداری چگونه است؟ معمولا سبک ساختمان های اداری مینیمال، مدرن و گاهی هم کلاسیک می باشد و زیاد دنبال طرح های شلوغ نیستند. برای محیط اداری سقفی ساده با نورپردازی های ویژه که روشنایی مورد نیاز کارمندان را فراهم کند کافیست.

کاربرد سقف کشسان در ساختمان اداری

کاربرد سقف کشسان در ساختمان تجاری

درصورتیکه به دنبال دکور سقفی جذاب و چشمگیر برای جذب مشتری بیشتر هستید، به شما سقف کشسان را پیشنهاد می کنیم. سقفهای کششی طرح و رنگهای متنوعی دارند و براحتی با دکوراسیون ساختمان تجاری و فروشگاه شما ست می‌شوند. سقف کهکشانی یکی از مدلهای زیبای سقف کشسان است که در فروشگاه‌ها و مراکز تجاری نصب و اجرا می‌گردد. از‌این‌رو کاربرد سقف کشسان در ساختمان تجاری و فروشگاه‌ها علاوه بر دکور و زیبایی سبب افزایش فروش محصولات شما می‌گردد.

سقف کششی در ساختمان تجارینصب سقف کشسان آسمان پرستاره در ساختمان اداری و تجاری

فروش و نصب سقف کشسان

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده شرکت لابل در زمینه فروش سقف کشسان و نصب آن و سفارش طرح دلخواه در خدمت شما مشتریان محترم می باشد. انواع سقف کاذب کشسان را در شوروم مجموعه آکس مشادهده کنید و طرح دلخواه خود را انتخاب و سفارش دهید.

5/5 - (5 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید