اطلاعات پروژه
  • دسته : مسکونی
جزییات پروژه

سقف کاذب یک امر مهم در دکوراسیون هر خانه ای است که مصالح اصلی را می پوشاند و جلوه های دنج تری به خانه و سالن پذیرایی می دهد. طراحی و دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین عوامل در زیباسازی فضای داخلی است.

جزئیات بیشتر پروژه

انواع سقف کاذب با متریال کناف

انواع سقف کاذب با متریال کناف : متریال کناف به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالایی که دارد، قابلیت اجرا به صورت انواع اشکال هندسی و حتی غیر هندسی را دارد. یک امر مهم در دکوراسیون هر خانه ای طراحی و دکور سقف است که مصالح اصلی را می پوشاند و جلوه های دنج تری به خانه و سالن پذیرایی می دهد. طراحی و دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین عوامل در زیباسازی فضای داخلی است. سقف کناف نوعی صفحه روکش دار بوده که روی آن گچی می باشد و کناف نوعی نسل جدید گچ محسوب می شوند که در کلیه کارهای ساختمانی جدید به کار می روند.

انواع پانل گچی کناف

پانل های گچی کناف به 6 دسته تقسیم می شوند و کابرد و ویژگی های هریک به شرح ذیل می باشد:

1 . پانل RG صفحات گچی معمولی روکش دار : صفحاتی با ساختار ساده و جهت مصارف معمولی می باشد.

2 .MR پانل های گچی مقاوم در برابر رطوبت : این صفحات در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند، از این رو در مناطق
شمالی، استخرها و مناطقی که رطوبت بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرند.
3 .FR صفحات گچی مقاوم در برابر حریق : این پانل ها در مکان هایی که امکان وقوع حریق زیاد است مانند موتورخانه ها
به کار می روند.
4 .FM صفحات مقاوم در برابر حریق و رطوبت : این صفحات پیشرفته بوده و عالوه بر رطوبت در مقابل آتش و حریق نیز
مقاوم می باشند، در نتیجه نسبت به سایر پنل ها گران تر می باشند.

5. پانل گچی دیامانت (Diamant) : ایـن پانـل از یـک هسـته گچـی اشـباع و روکـش کاغـذی مقـاوم در هـر دو سـمت آن تشـکیل شـده اسـت. ویژگیهـای ایـن پانـل باعـث شـده اسـت بتـوان بـه سـاختاری بـا اسـتحکام و مقاومت مکانیکـی بالا دسـت یافت، در عیـن حـال مـوارد مربوط بـه عایق بندی صوتـی، حرارتی و مقاومـت در برابر حریـق آن حفظ شـود.

6. پانل گچی کلینیو (Cleaneo) : شـکاف و سـوراخ هـاى موجود بر روی سـطح ایـن صفحات علاوه بـر زیبایی باعـث جـذب صـدا شـده و آلودگى‌هـاى صوتى فضـاى کار و محیـط زندگى را کاهـش مـى دهـد. علاوه بر خـواص آکوسـتیکی، نوعی از ایـن پانل حاوى زئولیـت (Zeolite) در هسـته گچـی خود مى باشـد که سـطح آالینده هاى موجـود در هـوا از جملـه دود سـیگار، ترى‌تیالمین، آمونیـاك، فرمالدهیدها، بنـزن، هیـدرو کربـن هـاى آروماتیـک و هیدروکربـن هـاى کلـر موجـود در محیـط زندگـی را کاهـش مى‌دهـد.

اجرای انواع سقف کاذب با متریال کناف

از مهمترین ویژگی های اجرای صفحات گچی کناف می توان به هزینه کمتر، سرعت نصب و اجرای بالا و تنوع زیاد اشاره نمود. کناف علاوه بر اینکه برای طراحی و دکور سقف کناف به کار می رود، در طراحی و اجرای دیوار کاذب نیز بسیار پرطرفدار می باشد. خاصیت همزمان اجرا در بخش دکوراسیون داخلی و استفاده به عنوان دیوارهای عایق و جداکننده، دیوار کناف را نسبت به سایر متریال ها در اولویت قرار داده است.

مزایای طراحی و نصب انواع سقف کاذب با متریال کناف

  • سرعت اجرای بسیار بالا و نحوه اجرای وسیع تری
  • زیبایی و تنوع رنگ
  • قابلیت تعویض آسان
  • این سقف ها به نگهداری کمی نیاز دارند
  • طول عمر زیاد
  • سبک شدن بار سقف و ساختمان با توجه به وزن کم
  • امکان دسترسی آسان به تاسیسات با توجه به فاصله ایجاد شده تا سقف
  • قابلیت شستشو و هزینه نگهداری پایین

انواع سقف کاذب

سقف های کاذب انواع مختلفی دارند که از محبوب ترین و پرکاربردترین آن ها می توان به سقف فلزی، سقف کناف، سقف کشسان، سقف پی وی سی و سقف شبکه اشاره نمود.

خدمات نصب و اجرای انواع سقف کاذب با متریال کناف

برای خرید و اطلاع از هزینه نصب سقف کاذب می توانید با شرکت آکس طرح و ساخت، تولید کننده و نماینده کناف در ایران با بیش از 50 سال تجربه در این زمینه تماس گرفته و از خدمات بازسازی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی و سایر خدمات ما بهره ببرید.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید