ابزار اجرای سقف کشسان

ابزار اجرای سقف کشسان

ابزار سقف کشسان برای نصب و اجرا شامل: جت هیتر (Vizon ویزون)، کاردک مخصوص مونتاژ، چسب ترمیم، چسب فویل، پیچ بند و دریل، دستگاه پروفیل بر، اره آهن بر و کپسول گاز هست. در ادامه با ما همراه باشید تا با کاربرد هر کدام از این ابزارها بیشتر آشنا شوید.

جت هیتر ابزار سقف کشسان

هیتر یکی از ابزار سقف کشسان است که برای گرمادهی در هنگام نصب سقف کششی استفاده می شود. هیتر برای گرم کردن سقف کشسان و تبدیل آن به حالت کشسان استفاده می شود. هیترها انواع مختلفی دارند که بر اساس ظرفیت گرمایی، نوع سوخت و برند متفاوت هستند. تصویر زیر یک نمونه هیتر هست که ساخت کشور لهستان با کیفیت بسیار عالی است.

ابزار هیتر برای نصب سقف کشسان

مشخصات فنی:

  • سسیستم جرقه
  • قدرت گرمایی  30 کیلو وات
  • قدرت حداقل 5 کیلو وات
  • جریان هو ا  1000 مترمکعب  بر ساعت
  • نوع سوخت  گاز بوتان
  • فشار 5 بار
  • مصرف سوخت  2.14 کیلو گرم بر ساعت
  • قدرت موتور برقی  0.08 کیلو وات
  • سایز  59*26*36 سانتی متر
  • وزن  8 کیلو
  • ضمانت 12 ماه

کپسول گاز

کپسول گاز سوخت مورد نیاز هیتر را تامین می کند، کپسول های گاز باید استاندارد باشند و دارای رگولاتور فشار باشند.

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی شرکت لابل در زمینه فروش و خدمات نصب و اجرای انواع سقف کشسان در خدمت شما مشتریان محترم می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان خود در آکس طرح و ساخت در ارتباط باشید.

کاردک مخصوص مونتاژ

برای سقف های کشسان با سیستم اتصال هارپونی از کاردک های بلند و کوتاه و گوشه زن استفاده می شود. این کاردک ها دارای تیغه ای انعطاف پذیر هستند که به راحتی می توان از آن ها برای نصب سقف کشسان استفاده کرد.

گیره برای هارپون سقف کششی

ابزار گیره برای نصب سقف کشسانگیره نصب یکی از ابزارهای ضروری برای نصب سقف کشسان است، که به اندازه‌های 40 میلی‌متر و 60 میلی‌متر عرضه می‌شود. این گیره‌ها برای ثابت نگه‌داشتن سقف کشسان در حین نصب استفاده می‌شوند و انواع مختلفی از آن‌ها بر اساس ابعاد و نوع سقف موجود هستند.

چسب ترمیم از ابزار سقف کشسان

چسب ترمیم برای نصب سقف کشسانبرای اتصال حلقه در زیر چراغ و لامپ ها و همچنین جهت ترمیم سقف کشسان مورد استفاده می باشد. چسب ترمیم برای تعمیر سقف کشسان در صورت آسیب دیدگی استفاده می شود. چسب ترمیم باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا سقف کشسان به خوبی ترمیم شود.

درضمن علاوه بر این موارد فوق، ممکن است در برخی موارد نیاز به ابزارهای دیگری نیز باشد. به‌طور‌مثال، اگر زمان نصب سقف کشسان نیاز نورپردازی باشد، به ابزارهایی برای نصب نورپردازی نیز احتیاج داریم.

کاردک نصب سقف کشسان

کاردک نصب سقف کشساناز ابزارهای اصلی در زمان نصب سقف‌های کششی کاردک می‌باشد که بر حسب موقعیت از مدلهای مختلف آن استفاده می‌گردد. به طور مثال برای گوشه‌های سقف از کاردک گوشه انداز و برای جاگیری سقف در گوشه‌هایی که دسترسی به آن دشوار است از کاردک‌های دیگر بهره می‌برند. کاردک‌ها با دسته چوبی و سر فلزی هستند. یکی از علت هایی که دسته کاردک ها فلزی نیستند، وجود هیتر و گرمای حاصل از آن است که سبب داغ شدن کاردک نیز خواهد شد.

کاردک گوشه انداز نصب سقف کشسان

کاردک گوشه انداز نصب سقف کشسان

4.6/5 - (10 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید