اجرای کناف پشت تلویزیون

اجرای کناف پشت تلویزیون

زمانی که صحبت از طراحی و دکوراسیون داخلی خانه می شود، شامل تمام قسمت های خانه می باشد. یکی از این بخش ها اجرای کناف پشت تلویزیون ، اتاق نشیمن یا به اصطلاح TV ROOM می باشد. طراحی و دکوراسیون این بخش به خصوص در خانه های ویلایی و بزرگ، جذابیت و زیبایی خانه را دوچندان می نماید. دیوار پشت تلویزیون که در تی وی روم قرار دارد نیز شامل این طراحی و دکور می گردد.

انواع مدل و متریال کناف پشت تلویزیون

برای طراحی و اجرای اتاق نشیمن از متریال های جدید و مدل های مدرن، کلاسیک و دکوراتیو بهره می گیرند. متریال های جدید و پرطرفدار شامل کناف، کشسان و پی وی سی PVC می باشد. از این سازه ها برای دکور سقف و دیوار استفاده می کنند. این سازه ها علاوه بر زیباسازی فضا و تنوع در طرح و رنگ، به عنوان پوششی برای کابل های برق و تاسیسات عمل می کنند.

انواع مدل و متریال طراحی تی وی روم

انواع درای وال کناف برای اجرای کناف پشت تلویزیون

درای وال کناف با توجه به عملکرد و مکان مورد استفاده به انواع مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شددر شرایط معمول از پانل های گچی ساده یا (Regular board) استفاده می شود که این نوع ساده ترین نوع از دیوارهای کاذب به شمار می رود.

کناف مقاوم در برابر رطوبت

 در مکان هایی که رطوبت زیاد وجود دارد مانند آشپزخانه یا سرویس بهداشتی از پنل های (Moisture Resistant board) که در برابر رطوبت مقاوم هستند استفاده می شوداین صفحات معمولا در مکان هایی به کار گیری می شوند که رطوبت آنجا کم تر از 90 درصد باشد.

کناف مقاوم در برابر حریق

مکان هایی که احتیاج به مقابله با حریق دارند نیز از پانل های مقاوم به آتش که دارای الیاف و شیشه می باشند استفاده می شود. این پانل ها تا 3 ساعت در مقابل آتش سوزی مقاومت می کنند. در مکان هایی مانند چاه های تاسیساتی که هم رطوبت بالا می باشد و هم خطر آتش سوزی وجود دارد از پنل های (Fire & Moisture resistant board) که در برابر آتش و رطوبت مقاوم هستند استفاده می شود. هم چنین برای دیوارهایی خارجی یا دیوارهایی که به صورت همیشگی با آب در تماس هستند از صفحات مسلح سیمانی یا آکواپنل استفاده می شود.

مزایای اجرای کناف پشت تلویزیون

مقاومت در برابر صدا در صورت استفاده از دیوار خشک به مراتب افزایش می یابد و با استفاده از عایق های پشم سنگ و یا پلی استایرن می توان دیوارها را در مقابل با حرارت نیز عایق نمودهم چنین با توجه به امکان رنگ آمیزی مستقیم دیوار خشک کناف نیازی به گچ و خاک نبوده و باعث افزایش سرعت اجرای پروژه و صرفه جویی در منابع نیز می شوددر نهایت نیز با توجه به اینکه دیواره های کناف سطح کم تری را اشغال می کنند مساحت مفید ساختمان نیز افزایش می یابد.

مزایای اجرای کناف پشت تلویزیون

قیمت اجرای کناف پشت تلویزیون

معمولا در محاسبات مهندسی و کارشناسی هفتاد درصد برای مصالح کناف و سی درصد برای هزینه اجرا و هزینه های جانبی برآورد می شود. عاملیت های رسمی کناف قیمت گذاری را براساس جدول و تارگت شرکت کی پلاس انجام می دهند. با توجه به نظارت موجود تخطی از قیمت گذاری امکان پذیر نیست.

حتی در زمینه اجرای عاملیت های رسمی شرکت کی پلاس، علاوه بر حضور مدیرفنی های دوره دیده و مورد اعتماد شرکت کی پلاس در عاملیت آنها و نظارت دائم آنها بر پروژه ها، گزارش پروژه های اجرایی به شرکت کی پلاس ارسال می گردد و همه چیز اعم از قیمت مصالح و استاندارد اجرا با کیفیت و نظارت کامل انجام می شود.

محاسبات زیرسازی و قوطی کشی های کناف براساس آنالیز و کارشناسی دقیق انجام می گیرد و حتی تعداد پیچ های مصرفی آنالیز می شود. برآورد قیمت کناف و هزینه ها در چهارچوب اصولی و طبق تارگت انجام می شود. به همین دلیل عودت پروژه ها به شرکت های معتبر ضررهای جانبی را کاهش می دهد.

خرید کناف از شرکت آکس طرح و ساخت نماینده کناف ایران

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده پخش، فروش و اجرای کناف مفتخر است در خدمت مشتریان گرامی باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و سایر خدمات با کارشناسان مجرب آکس تماس بگیرید. مشتری گرامی جهت خرید کناف از شرکت آکس طرح و ساخت و بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید