تی وی روم کناف

تی وی روم کناف

در مقاله اجرای تی وی روم توضیح دادیم که به کدام بخش از خانه TV ROOM گفته می شود. اکنون در این مقاله می خواهیم طراحی تی وی روم کناف که با متریال پرطرفدار و به روز شرکت کناف اجرا می گردد، را توضیح دهیم. از متریال کناف هم برای دکور سقف و هم برای طراحی و دکور دیوار اتاق نشیمن یا تی وی روم استفاده می کنند.

طرح ها و مدل های متنوع تی وی روم کناف

طرح ها و مدل های متنوع تی وی روم کناف

در اینجا طرح ها و مدل های متنوعی با کناف به شما ارائه می دهیم. دیوار پشت تلویزیون یا به اصطلاح تی وی وال را سینما گونه طراحی و اجرا نمایید و از تماشای تلویزیون نهایت لذت را ببرید. طرح ها و مدل هایی چون مدرن، ساده، کلاسیک، لاکچری، دکوراتیو و بسیاری از مدلهای اختصاصی برای طراحی و اجرای تی وی روم کناف وجود دارد. شما می توانید با توجه به سلیقه و فضای موجود یکی را انتخاب نمایید.

سازه ها و متریال های جدید علاوه بر تنوع در طرح و رنگ و زیباسازی فضا، به عنوان پوششی برای کابل های برق، شیرآلات، تاسیسات و غیره عمل می کنند. در ضمن از آنها به عنوان عایق صوتی و حرارتی نیز می توان بهره مند گردید.

قیمت تی وی روم کناف

در بحث قیمت گذاری 70 درصد برای تهیه مصالح و سی درصد برای هزینه اجرا محاسبه می گردد. لازم به توضیح است که در بین فعالان، پیمانکاران، شرکت ها، نیروهای اجرایی و حتی تارگت ها و دفترچه های رسمی قیمت گذاری، برخی عملیات ها و تامین مصالح به صورت متری محاسبه نمی گردد و با توجه به مصالح مصرفی و اجرت نیروی اجرا، قیمت سقف کاذب تعیین می گردد.

نصب و اجرای سقف کاذب

شرکت آکس طرح و ساخت مفتخر است با بیش از 5 دهه تجربه در زمینه های مختلف ساخت و ساز، در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. این مجموعه در زمینه فروش، نصب و اجرای تخصصی سقف کاذب نیز فعالیت دارد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نصب و اجرای سقف کاذب

ویژگی ها و مزایای اجرای تی وی روم کناف

قابلیت ایجاد حجم، سطح و شکل پذیری کناف، برای طراحان و معماران خوش ذوق موجب گردیده که هر ایده جذابی را جامه عمل بپوشانند. همچنین با کمی ظرافت اجرایی، یک المان یا فضای دکوراتیو خاص ایجاد کنند. کمتر متریالی مانند کناف امکان تمام موارد اشاره شده را همزمان در اختیار طراحان و کارفرمایان ساختمان قرار می دهد. هزینه بسیار پایین، سرعت اجرای بالا و شکل پذیری مناسب از مهمترین عوامل استفاده از دیوارهای کناف می باشد.

فروش کناف در ایران

مجموعه آکس مفتخر است که با ۳۰ سال تجربه و به ثمر رساندن پروژه های موفقیت آمیز در تهران و شهرستان ها، اجرای پروژه های ساختمانی شما را از صفر تا صد به عهده گیرد. این مجموعه اکثر پروژه های خود را با بهره مندی از متریال ممتاز و با کیفیت اجرا می کند و آمادگی اجرای انواع پروژه های ساختمانی، اداری، مسکونی،‌ ورزشی و … را دارد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان،‌ بازدید پروژه و یا خرید کناف همین حالا با دفتر مجموعه آکس طرح و ساخت تماس بگیرید.

نماینده کناف ایران

شرکت آکس طرح و ساخت، به عنوان نمایندگی کناف در ایران کلیه محصولات این برند را به همراه خدمات پس از فروش، به شما عزیزان ارائه خواهد داد. شركت كناف ايران محصولات متفاوتی توليد ميكند و محصولات خود را از طريق نمايندگی های خود روانه بازار میکند.شركت آكس طرح و ساخت افتخار این را دارد كه از سال ١٣٨٠ تا كنون نمايندگی رسمی شركت كناف ايران در تهران، لرستان و خراسان رضوی را بر عهده دارد.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید