دلایل برتری کناف

دلایل برتری کناف

افزایش روزافزون فروش و نصب کناف و محبوبیت آن بین مهندسان و فعالان ساخت و ساز به چهار دلیل عمده بستگی دارد. در حالی که قیمت مناسب و کیفیت بالا نقش مهمی در افزایش فروش دارند، ایجاد تغییر در رفتار و وفاداری مشتریان به موارد بیشتری نیاز دارد. با تعریف این دلایل، ما می‌توانیم ارزش‌های اصلی خود را با مشتریان هماهنگ کرده و خود را به عنوان شرکتی معرفی کنیم که مشتریان تمایل به همکاری با آن دارند.

چه چیزی کناف را بیش از محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهیم، تعریف می‌کند؟شرکت آکس طرح و ساخت با بررسی دقیق نیازهای مشتریان، معتقد است که هر مشتری نیازهای منحصر به فردی دارد و به همین دلیل، رویکردهای خود را برای برآورده کردن این نیازها تطبیق می‌دهد. از ارائه آموزش و مشاوره به پیمانکاران برای اجرای بهتر کناف تا پشتیبانی مشتریان در فرآیند خرید، هر بخش از خدمات ما داستان خاص خود را دارد.

چه چیزی کناف را فراتر از محصولات و خدماتی که ارائه می کنیم، تعریف می کند؟  این مقاله به دلایل اصلی انتخاب کناف، از سوی مشتریان ما می پردازد. شرکت آکس طرح و ساخت با بررسی نیازهای مشتریان خود، بر این باور است که نیاز هر مشتری متفاوت است، و بنابراین شیوه خود در رفع این نیازها را تغییر داده اند. خواه ارائه آموزش و بینش به پیمانکاران برای اجرای کناف، خواه حفظ مشتریان در زمینه خرید کناف باشد، هر کدام داستانی متفاوت دارد. در این مقاله دلایل برتری کناف نسبت به سایر محصولات مشابه را می بینید.

چرا کناف بخریم؟

توسعه روزافزون فروش، نصب کناف و محبوبیت آن بین مهندسان و فعالان ساخت و ساز 4 دلیل عمده دارد. در حالی که قیمت و کیفیت محصول عوامل کلیدی در افزایش فروش هستند، تغییر رفتار و ایجاد وفاداری در مشتری به چیز بیشتری نیاز دارد. در تعریف این دلایل، ما می‌توانیم ارزش‌های اصلی خود را با مشتریان خود هماهنگ کنیم و خود را به عنوان سازنده‌ای که مشتریان می‌خواهند با آن کار کنند، قرار دهیم.

<yoastmark class=

ایمنی کناف

با دانستن اینکه شما و مشتریانتان تحت پوشش هستید، خیالتان راحت می گردد. این امر بدان معناست که همه محصولات و سیستم ها با سخت ترین استانداردها آزمایش شده اند. مدرک ما برای این امر؟ ضمانت عملکرد سیستم ما، که در صورت نصب مطابق مشخصات، طول عمر سیستم کناف را پوشش می دهد.

تجربه

ما درک می کنیم که روابط تجاری بین مردم شکل می گیرد. در هر سطحی، این ارتباطات انسانی است که رونق کسب‌وکار را می‌سازد. داشتن اعتماد و ایمان به کسانی که با آنها کار می کنید، در روابط تجاری و همکاری با آنها، تفاوت ایجاد می کند. به همین دلیل است که مجموعه آکس در هر تعاملی که دارد، فارغ از سطح، برتری تجاری و انسانیت را در اولویت قرار می دهد. چرا که برایمان مهم است، تجربه خوبی از خرید محصولات و خدمات ما داشته باشید.

پیشرو و الهام بخش

با توجه به اینکه انتظار می رود 25 درصد از نیروی کار ساختمانی ظرف 5 سال آینده بازنشسته شوند، برای ما بسیار مهم است که مسئولیت خود را در قبال آینده صنعت خود انجام دهیم. ما متعهد به حمایت از ابتکارات آموزشی و اشتغال برای شعله ور کردن شور و اشتیاق نسل بعدی هستیم.

کناف و نوآوری

نوآوری فقط در مورد توسعه تکامل محصولات بعدی نیست. بلکه به طور مداوم محدوده، فرآیندها و راه حل های ما در صنعت ساخت و ساز را بهبود می بخشد. هدف ما از نوآوری و فرآیند توسعه محصولات کناف، کاهش هزینه‌ها، بهبود کارایی و در نهایت محدود کردن تأثیر خود بر محیط‌زیست است. در این خصوص، 10 درصد از گردش مالی جهانی را مجدداً در پروژه های تولید سرمایه بلندمدت، سرمایه گذاری می کنیم تا رشد آینده را تضمین کنیم.

خدمات فروش و اجرا

ما بر این باوریم که این ارزش‌ها همان چیزی است که کناف را متمایز می‌کند و عواملی هستند که به ما کمک می‌کنند تا از مشتریان خود فراتر برویم.
آیا می خواهید کناف را از نمایندگی معتبر بخرید؟ شرکت آکس طرح و ساخت بیشتر از 20 سال است که عاملیت فروش و مجوز اجرای کناف را دارد و در خدمت شما مشتریان محترم می باشد.

منبع مقاله : What makes Knauf different

5/5 - (4 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید