دیوارپوش ضد ضربه PVC

دیوارپوش ضد ضربه PVC

دیوارپوش ها از محصولات پر کاربرد برای دکور کردن واحد های مسکونی، اداری و یا تجاری به شمار می روند. البته صرفا برای این منظور ساخته نشده اند و دارای بسیاری از ویژگی های دیگر نیز می باشند که باعث شده در بازسازی منازل نیز مورد استفاده قرار بگیرند. امروزه با توجه به پیشرفت ها و تکنولوژی های به کار رفته برای تولید انواع دیوارپوش این محصولات را برای بسیاری از واحد ها به منظور اهداف مختلف مانند عایق واحد در برابر صدا و حرارت، جلوگیری از ایجاد آسیب به دیوار و یا برای زیبایی استفاده می کنند. از انواع این محصولات می توان به دیوارپوش ضد ضربه PVC اشاره داشت. از این سازه برای بسیاری از محل ها جهت جلوگیری از ایجاد صدمه به دیوار استفاده می کنند.

دیوارپوش ضد ضربه پی وی سی

دیوارپوش های پی وی سی را می توان در سه دسته ی تو خالی، توپر و ضد ضربه تقسیم کرد که نوع تو خالی بیشتر برای دکور کردن مورد استفاده قرار می گیرد و دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه ها نمی باشد. البته این محصولات را نیز می توان یک عایق بسیار مناسب برای واحد ها به شمار آورد که هم دارای طرح ها و مدل های مختلفی است و هم دارای قیمت مناسبی می باشد. در مدل های دیگر که از آنها به عنوان دیوارپوش ضد ضربه و یا دیوارپوش توپر یاد می شود مقاومت دیوارپوش در برابر ضربه و فشار بسیار بالاتر است. میتوان آن را در محل هایی که در معرض ضربه قرار می گیرند برای محافظت از دیوار استفاده کرد.

آشنایی با دیوارپوش ضد ضربه PVC

دیوارپوش های معمولی آسیب پذیر هستند و احتمال اینکه در برابر ضربه بشکنند را دارد. اما این موضوع در نمونه های ضد ضربه و توپر که از مقاومت بالاتری برخوردارند به مقدار کمتری صورت می گیرد. البته وزن این محصولات نیز نسبت به نمونه های معمولی بالاتر می باشد و همچنین قیمت بالاتری نیز دارند.

ساختار دیوارپوش های ضد ضربه و توپر PVC

این نوع از دیوارپوش ها در بخش داخلی خود دارای فضای توخالی هستند که با استفاده از پایه هایی که به صورت عمودی برای آنها قرار داده شده است استحکام بالاتری را ایجاد می کنند. این ساختار را می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید که نوعی از دیوارپوش های ضد ضربه می باشد. دیوارکوب های ضد ضربه همچنین دارای ضخامت های بالاتری نیز می باشند و معمولا 8 میلیمتری هستند. این در حالی می باشد که دیوارپوش های معمولی دارای ضخامت 2 یا 3 میلیمتری هستند. قیمت دیوارپوش PVC پایین تر از دیوارهای پلی استایرن دارد. به همین دلیل با اینکه مدت زیادی از معرفی آن نگذشته است محبوبیت بسیار بالایی در میان مصرف کننده ها پیدا کرده است.

دیوارپوش های ضد ضربه و توپر

تا این بخش احتمالا شما نیز به این نکته پی برده اید که دلیل اصلی ضد ضربه بودن دیوارپوش های پی وی سی ضخامت پایین بین جدار ها و شیار های موجود در ساختار است که موجب گردیده ساختاری مستحکم برای محصول فراهم شود.

مزیت های دیوارپوش ضد ضربه ی PVC

این محصول به دلیل ساختار پلاستیکی، بیشتر مزیت های دیگر نمونه های دیوارکوب تولید گردیده از پلی وینیل کلراید را دارد. از بارزترین آنها می توان به عایق بودن در برابر حرارت،صوت و برودت و همچنین مقاومت بسیار بالا در برابر مایعات و رطوبت نیز دارند. البته برای دیوارپوش های ضد ضربه مزیت اصلی را می توان مقاومت بالایی آنها در برابر فشار و ضربه های احتمالی اعلام کرد. همچنین دیوارپوش های ضد ضربه ی pvc دارای قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های مشابه (پلی استایرن) دارند که بسیار مهم می باشد.

مزیت های دیوارپوش ضد ضربه ی پی وی سی

با اینکه این دیوارپوش ها دارای وزن بالاتری نسبت به محصولات 3 میلیمتری دارند اما وزن کمتری نسبت به پلی استایرن دارا می باشند. این امر نیز نشان از بهبود تکنولوژی در آنها باشد. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نصب در مدت زمان کم و نسبتا آسان
  • عدم اشتعال هنگام وقوع آتش سوزی
  • قابل شست و شو با استفاده از آب و مواد شوینده
5/5 - (14 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید