دیوار پوش ماربل شیت

دیوار پوش ماربل شیت

دیوارپوش ماربل شیت یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها در صنعت دکوراسیون داخلی است، به دلیل هزینه مناسب و زیبایی بی‌نظیر آن. این دیوارپوش با ترکیبی از ۳۰% پودر سنگ و ۷۰% پی‌وی‌سی تقویت شده است، که نسبت به دیوارپوش‌های معمولی، استحکام بالایی دارد و جایگزینی مناسب برای کاغذ دیواری محسوب می‌شود.

مزایای دیوارپوش ماربل شیت

مزایای دیوارپوش ماربل شیت

دیوارپوش ماربل شیت از جمله انتخاب‌هایی است که به لحاظ هزینه، وزن سبک و مقاومت در برابر گاز SO2 (باران اسیدی) بسیار مناسب است. این محصول به عنوان جایگزین مناسب برای سنگهای طبیعی، MDF و PVC پانل های دیواری در صنعت دکوراسیون داخلی شناخته شده است.

دیوار پوش ماربل شیت با عمر طولانی حدود 20-30 سال از هزینه های اضافی رنگ آمیزی استاندارد و پوشش گچ معدنی جلوگیری می کنند.

سایر ویژگی های دیوارپوش ماربل شیت

  • نصب راحت
  • انکان نصب روی سطوح مختلف
  • قابلیت خود خاموش شونده
  • خاصیت آنتی باکتریال
  • انعطاف پذیری بالای دیوارپوش ماربل شیت
  • عایق صدا ( مناسب برای استودیو و سالن های آمفی تئاتر )
  • قابل شست و شو
  • ضد خش و با دوام
  • غیر قابل نفوذ مواد شیمیایی و آب

معایب Marble sheet

در مورد دیوارپوش ماربل شیت، تنها ایراداتی که ممکن است وجود داشته باشند، این است که در فصل سرد سال، دیوارپوش‌های ماربل شیت سرد می‌شوند. اگر به دنبال ظاهر گرم و صمیمی هستید، مدل‌های طرح چوب بهترین گزینه هستند، زیرا دیوارپوش ماربل شیت به فضا لوکس و سردی می‌بخشد و نمی‌تواند همان حس گرم و آرامش بخشی که دیوارکوب‌های طرح چوب به خانه و دفتر اداری می‌دهند را ایجاد کند.

در پایان، اگر می‌خواهید حس سنگ واقعی را در محیط خود داشته باشید، بهتر است برای نصب دیوارهای سنگی کمی بیشتر هزینه کنید، زیرا دیوارهای سنگی قادرند حس لازم را به شما منتقل کنند.

انواع دیوار های ماربل شیت

انواع دیوار های ماربل شیت

بیشتر این دیوارکوب ها را از نظر کاربردشان تقسیم بندی می کنند مثلا :

انواع دیوارپوش ماربل شیت بیماستان، مسکونی، تجاری و اداری، هتل و لابی، کافه و رستوارن و…

دیوار هایی که برای بیمارستان استفاده می شوند ویژگی های خاص خود را دارند برای مثال خاصیت آنتی باکتریال دارند و برای پیشگیری از لایه بندی اجرام شکاف ندارند. از سوی دیگر دیوارکوب هایی که در ادارات استفاده می شوند باید ظاهر رسمی داشته باشند و فضای اداری را تلقی کنند و سبب شوند تا کارکنان در محیط احساس راحت تری داشته باشند.

پس می توان گفت که طرح و رنگ این پوشش ها در محیطی که نصب می شوند بسیار مهم است و نمی توان هر نوع طرحی را برای هر مکانی انتخاب و اجرا کرد.

کاربرد دیوار ماربل شیت

این دیوار پوش ها در سالن ها، مراکز خرید و تفریحی، دفاتر، مترو، ایستگاه های راه آهن، فرودگاه، فروشگاه ها، گالری ها، نمایشگاه ها، سالن های ورزشی، استخرها، کتابخانه ها، مساجد، بیمارستان ها، داروخانه ها، کلینیک ها، آکادمی ها و دانشگاه ها نیز گاهی مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از دیوارپوش ماربل شیت در سالن سرپوشیده خانوادگی، بالکن، اتاق خواب، آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، راهرو، سالن کنفرانس و لابی می تواند علاوه بر مقاومت زیبایی گسترده ای به این مکان ها ببخشد.

خدمات نصب و اجرای دیوارپوش ماربل شیت

خدمات نصب و اجرای دیوارپوش ماربل شیت

اگر قصد نصب دیوارپوش ماربل شیت را برای خانه، دفتر و یا مرکز تجاری و…خود دارید مفتخریم که اعلام کنیم شما می توانید طرح های متنوع از دیوارکوب های ماربل شیت ( سنگ مصنوعی ) را در این وب سایت خریداری کرده و جهت نصب آن ها با کناف در ارتباط باشید.

5/5 - (7 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نظرات شما

  1. رضوی خرداد 6, 1402

    سلام هزینه نصب این دیوارپوش برای اشپزخانه 6 متری چقدر است؟

    1. axgroup خرداد 11, 1402

      سلام برای محاسبه دقیق قیمت با کارشناس مرطوبه با شماره 22334402 داخلی 108 تماس بگیرید.

  2. اکبر شهریور 4, 1402

    سلام این دیوارپوش رو برای حمام و سرویس بهداشتی هم میشه نصب کرد؟

    1. axgroup آبان 24, 1402

      سلام بله حتما پیشنهاد میشه چون کاملا ضد آب هستش

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید