سقف کاذب ترکیبی

سقف کاذب ترکیبی

اجرای چند نوع سقف کاذب درکنار هم و در قالب یک طرح هندسی منظم یا نامنظم همراه با شکست و اختلاف سطح را سقف کاذب ترکیبی گویند. برای اجرای این سقف‌ها، طرحی متناسب با سازه های سقف کاذب الزامی است. بنابراین می‌توان با استفاده از نورپردازی و گونه‌های مختلفی از چراغ‌ها جلوه‌های خاصی را به وجود آورد.

اجرای سقف کاذب ترکیبی

برای اجرای انواع سقف کاذب، ابتدا زیرسازی مناسبی را ایجاد می‌کنند که می‌تواند با آهن‌کشی و یا بدون آن باشد. سقف ترکیبی معمولا در فضاهای وسیع اجرا می‌شود، چون جلوه زیباتری پیدا می‌کند. اجرای ترکیبی چند نوع سقف کاذب درکنار همدیگر و در غالب یک طرح هندسی منظم و یا غیر منظم به همراه شکست و اختلاف سطح مختلف را سقف ترکیبی گویند.

سقف کاذب ترکیبی

نکته ای که دراین سقف وجود دارد، استفاده از نورپردازی و گونه های مختلف از چراغهای توکار است. نورپردازی جلوه خاصی به طرحهای هندسی و رنگ آمیزی سقف ترکیبی می دهد. معمولا” برای اجرای این سقف زیر سازی مناسبی را بوجود می آورند که با آهن کشی و یا بدون آهن کشی است که در هر صورت باید محاسبه فنی لازمه لحاظ گردد.

معمولا” این نوع سقف با قیمت بیشتری نسبت به سقفهای دیگر قابل اجرا است. بنا به عواملی که ذکر خواهم کرد، سازه و زیرسازی بیشتری را طلب می کند. این سازه ها در هنگام اجرا باعث اتلاف وقت بیشتری می شود که از نظر زمانبندی در اجرا با سقف های دیگر متفاوت است.

سقف کاذب ترکیبی

دلیل استفاده از سقف ترکیبی مدرن

استفاده از سقف کاذب ترکیبی مدرن در جلوه دادن به معماری داخلی و دکوراسیون منزل نقش بسیار مهمی دارد. سقف ترکیبی در طرح ها و مدل های گوناگونی می باشد که در زیبایی منزل نقش بسیار مهمی دارد. در روش سنتی سقف ها فقط از گچ بوده که بسیار ساده بوده ولی در سقف کاذب مدل های گوناگونی می باشد که مزیت نورپردازی هم دارد.

همچنین قابلیت تعویض هم دارد، در صورت تکراری شدن می توانید آن را تعویض و سقف کاذب جدید را جایگزین کنید. سقف ترکیبی را می توانید از چند مدل استفاده کنید و طرح زیباتری به سقف منزلتان بدهید و منزلتان را زیباتر از قبل کنید و زیبایی دو چندانی به منزل خود دهید.

یکی از انواع رایج سقف کاذب نوع ترکیبی آن است. در این حالت قطعات سقف کاذب به صورت یک طرح هندسی منظم یا نامنظم با اجرای شکست و اختلاف سطح بر روی سقف نصب و اجرا می شود. این نوع سقف کاذب زیبایی خاصی به خانه شما می بخشد و امکان نورپردازی هایی با چراغ های مختلف را فراهم می کند.

نمونه تصاویر انواع سقف کاذب ترکیبی

سقف کاذب ترکیبی

سقف کاذب ترکیبی

سقف کاذب ترکیبی

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید