سقف کاذب سازه پنهان

سقف کاذب سازه پنهان

سقف کاذب سازه پنهان : تایل سازه مخفی از جنس آلومینیوم Clip in system در اندازه های متنوع یكی دیگر از سقف های شبكه ای از متریال فلز است كه سپری آن غیر قابل رویت می باشد. در شبکه سقف کاذب سازه پنهان در درون مقطع های زیرسازی بدون فاصله و درست در کنار هم جا می گیرند. به علت مخفی بودن این مقطع ها سیستم سپری پنهان یا Clip-in معروف است جدای جلوه زیبا و بی نظیر این تایل ها، اجرای آن در محیط های بهداشتی مثل بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و کارخانجات تولید مواد غذایی و دارویی و… مناسب است. این نوع تایل بصورت پانچ شده و بدون پانچ در سایز های: 600×600 و 600×1200 و 600×900 و 300×300 و 300×1200 میلی متر قابل سفارش می باشد.

انواع سقف کاذب سازه پنهان

در نصب سقف کاذب سازه پنهان، پنل ها با نیروی تکیه گاه و سازه حامل و تحت فشار در جا قرار می گیرند و با نیروی کششی به سمت پائین از جا خارج می شوند. با در نظر گرفتن امکان باز و بسته شدن پنل ها از سمت پایین، در جاهایی که ارتفاع از حد نرمال کمتر باشد جا به جایی و یا چرخش پنل در پشت سقف به دشواری ممکن است، انتخاب تایل سازه پنهان ارجعیت دارد. اجرای تایل سازه پنهان باید ازعدم احتمال ورود فشار باد به درون سقف کاذب و تعداد مناسب و مقاومت آویز نگهدارنده و توان مقاومت در برابر فشار رو به بالا و پائین اطمینان داشت. برای آویز گیری بهتر است آویز های فنری یا شاسی های آهنی را به کار گرفت.

برای خرید سقف کاذب همراه با سازه های آن با کارشناسان خود در شرکت آکس طرح و ساخت تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه بهره مند شوید.

انواع سقف کاذب سازه پنهان

تایل سازه مخفی یا پنهان چیست؟

ساختمان اصلی در تایل سازه پنهان دارای طول 300 سانتی متر است. ساختمان اصلی در سوی عرض به شکل خط های هم راستا و با فواصل 30 سانتی متر و 60 سانتی متر و در سمت طولی با متصل شدن به یکدیگر به واسطه اتصال طولی، نصب می گردد. پنل های آلومینیومی کار نظم دهی و حفظ فاصله ساختمان اصلی را بر دوش دارند. نتیجه نصب سپری های تایل سازه مخفی به صورت خط های هم راستا مشاهده می شود.

خصوصیات تایل سازه پنهان

  • امکان تلفیق با سقف های کاذب دیگر
  • هماهنگی با نورپردازی مدولار
  • دارای نمد سیاه به عنوان عایق
  • دارای رنگ های متنوع
  • بدون شکاف

موارد به کار گیری

  • آزمایشگاه و بیمارستان ها
  • آمفی تئاترها و رستوران ها
  • ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی
5/5 - (21 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید