در حال بارگذاری لوگو
سقف کاذب ماربل شیت

سقف کاذب ماربل شیت

سقف کاذب ماربل شیت یکی از محصولاتی می باشد که به دلیل جلوه زیبایی که دارد می توان از آن برای بسیاری از واحد ها استفاده کرد. ماربل شیت که در زبان لاتین به معنای سنگ مر مر می باشد ورق هایی از پی وی سی است که بسیاری از افراد آن را با نام سنگ مصنوعی نیز می شناسند. این محصولات دارای طرح های متنوعی از سنگ می باشند که در رنگ های مختلف نیز یافت می شوند و می توان گفت به دلیل زیبایی که دارند برای بسیاری از محل ها مناسب هستند. همچنین این محصولات دارای بسیاری از مزایا محصولات پی وی سی هستند که باعث شده تا از پنل های پرطرفدار به شمار روند.

ویژگی های سقف کاذب ماربل شیت

ویژگی های سقف کاذب ماربل شیت

در ساختار این محصولات می توان پودر سنگ و پی وی سی یافت کرد که نسبت آنها 30 به 70 است. همانطور که میدانید pvc نوعی پلاستیک پرکاربرد در ساختمان سازی می باشد که در بخش های مختلف یک واحد می توان تولیدات این ماده را مشاهده کنید. محصولات تولید شده از پی وی سی دارای مزایای بسیاری مانند طول عمر بالا هستند. علاوه بر این به دلیل قیمت مناسب آنها معمولا برای خرید گزینه مقرون و به صرفه ای می باشند.

ماربل شیت عموما به طرح های سنگی معروف می باشد این در حالی است که آنها در طرح های مختلفی مانند طرح چوب، طرح های ساده و حتی طرح های کاغذ دیواری نیز تولید می شود. به دلیل تنوع بالا در این محصولات می توانید آنها را در بسیاری از واحد ها نصب کنید. گفتی است که سقف های طرح سنگ ماربل را می توان به عنوان دیوارپوش ماربل شیت نیز برای بخش های مختلف استفاده کرد.

مزایای دیوار سنگ مصنوعی ماربل شیت

مزایای دیوار سنگ مصنوعی ماربل شیت

می توان گفت به دلیل ساخته شدن از پلی وینیل کلراید این تایل ها بسیاری از خصوصیات دیوارپوش pvc را دارند. این محصولات در برابر آتش سوزی و دمای بالا مقاومت خوبی دارند. این تایل ها را تا مقدار 80 درجه سانتی گراد می توان به راحتی از آنها استفاده کرد. همچنین به دلیل ساختار پلاستیکی که این محصولات دارند در مقابل آب و رطوبت به مقدار زیادی مقاوم هستند. از این رو می توان از آنها برای محل هی مرطوب نیز استفاده کرد. گفتنی است که وزن کمی که این محصولات دارند علاوه بر آسان کردن حمل و نقل نصب و اجرای آنها را نیز به بسیار سهل کرده است. از مزایای دیگر این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قیمت مقرون به صرفه
  • نصب در مدت کوتاه
  • ساختار آنتی باکتریالی مناسب برای محل های بهداشتی و درمانی
  • یک تکه و بدون درز بودن
  • مقاوم در برابر انواع حلال ها و شوینده های بهداشتی

کاربرد های سقف ماربل شیت

قیمت سقف کاذب ماربل شیت

این محصولات به دلیل داشتن طرح های متنوع  در بسیاری از محل های مسکونی، اداری و تجاری قابل نصب میباشد و محدودیتی در اجرا آنها وجود ندارد. البته می توان گفت این محصولات را بیشتر برای محل هایی که نیاز به طرح های سنگی دارند نصب می کنند تا با هزینه کمتر جلوه سنگ را برای محل های مورد نظر فراهم کنند. البته دلیل دیگر استفاده از این محصولات سهولت در نصب و اجرای آنها می باشد. این نوع از پوشش ها نسبت به سنگ ها نصب راحت تری دارند. می توانید آنها را به راحتی در بسیاری از محل ها در مدت کوتاهی اجرا کنید.

قیمت سقف کاذب ماربل شیت

قیمت این محصولات با توجه به مدل های مختلفی که دارد متنوع می باشد. به صورت کلی با توجه به محل نصب هزینه های اجرای آنها نیز متفاوت می باشد. به صورت کلی می توان گفت هزینه نصب این محصولات مقرون و به صرفه تر از پوشش های سنگی است.

آکس طرح و ساخت آماده اجرا انواع سقف کاذب با بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت می باشد و می توانید با برقراری ارتباط با پشتیبانان وب سایت ما علاوه بر مشاوره رایگان اطلاعات دقیق در مورد قیمت انواع متریال ها به دست آورید.

5/5 - (2 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نظرات شما

  1. مرادی خرداد 20, 1402

    سلام وقت بخیر
    از ماربل شیت برای دیزاین اتاق نشیمن هم میشه استفاده کرد؟

    1. axgroup خرداد 23, 1402

      بله برای هر بخشی قابل استفده است مثل تی وی روم و اتاق نشیمن

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید