سقف کشسان آینه ای

سقف کشسان آینه ای

سقف کشسان آینه ای : از جذاب ترین سقف های مورد استفاده در دکوراسیون های داخلی سقف کشسان لاکر می باشد که به آن سقف کشسان آینه ای نیز گفته می شود . یکی از نمونه های جدید و مدرن که زیبایی منازل و محیط اداری شما را دو چندان کرده و جلوه ی خاصی را به محیط شما می بخشد. این دسته از سقف های کاذب دست شما را برای طرح خلاقیت های ابداعی باز می گذارد و امکان طرح و نقش های نوآورانه را به شما میدهند.

می توایند به کمک این نوع سقف کشسان و دیوار پوش ها نقش و نگار یکپارچه از علاقه و سلیقه ی خود را در منازل و دفاتر کاری خود رقم بزنید. رنگ هایی یکپارچه و یکدست را که مجبوب همگان است و حس آرامش را برای بیننده تداعی میکند را می توانید برای منازل خود طراحی و پیاده سازی کنید.

اجرای سقف کشسان آینه ای

اجرای سقف کشسان آینه ای

از جمله ویژگی این دسته از سقف ها می توان به انعکاس نور و رنگ بی نظیر آن اشاره کرد. بازتاب نور و رنگ، امکان طرح و نقش چاپی بر روی آن و نیز تنوع رنگی بسیار، یکی از محبوب ترین سقف ها است. به راحتی می توانید ایده های خود را در آن به مرحله ی انجام رسانید. از رنگهای مورد علاقه خود استفاده کنید، شما می توانید محیطی با رنگ دوست داشتنی خود داشته باشید. شما می توانید اتاق خود را به شکل دلخواه طراحی و رنگ آمیزی کنید و از حضور در آن لذت ببرید.

بزرگ نمایی محیط در سقف کشسان آینه ای

بزرگ نمایی محیط در سقف کشسان آینه ای

از نکات سقف های لاکر آیینه ای افکت های زیبا و چشم نواز آن میباشد. بطوری که به واسطه ویژگی آن محل شما بزرگتر دیده شده و سقف شما با ارتفاع بیشتری تصور می شود. سقف بلند جز مزیت ها میباشد و در زیباتر شدن مکان مورد نظر شما کمک شایانی میکند. همچنین به دلیل بازتاب نوری آن به روشنایی مکان شما بسیار کمک کرده و جلوه ی نوری چشم نوازی را به اتاق شما می بخشد.

سقف کشسان آینه ای جدیداز همین رو این نوع سقف های آیینه ای در محیط هایی که دارای سقف کوتاهی می باشند بسیار پر کاربرد می باشد. در دفاتر تجاری که ممکن است فضا کوچک باشد، به دلیل بازتاب نور، رنگ و بزرگ نمایی بسیار به زیبایی محیط کمک میکنند.

سقف کشسان آینه ضد آب بودن

از مزایای بی نظیر سقف کشسان قابلیت ضد آب بودن این سقوف می باشد و همچنین تقطیر ناپذیر میباشند. این ویژگی جز مواردی است که در کمتر سازه ای وجود دارد. رطوبت در محیط های رطوبتی معضل بزرگ صاحبان این گونه مکان هاست که سقف لاکر یا آینه ای این مشکل راحل کرده اند.

به همین علت این نمونه در محیط های رطوبتی مانند مناطق جنگلی، نزدیک به دریا، استخر و یا در حمام بسیار مفید می باشند. علاوه بر زیبایی های بصری مشکل بزرگ رطوبت و نم دیوار و سقوف را نیز حل کرده اند.

اجرای سقف کشسان آینه ای

سقف کشسان آینه ای

4.9/5 - (21 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید