سقف کشسان با نورپردازی SMD

سقف کشسان با نورپردازی SMD

سقف کشسان با نورپردازی SMD : قبل تر در مورد نورپردازی سقف های کشسان صحبت کرده بودیم و سقف کشسان با نورپردازی لامپ RGB و سقف کشسان با نورپردازی هالوژن را برای شما کاربران گرامی توضیح دادیم. اکنون در این مطلب نیز به سقف کشسان با نورپردازی SMD رسیده ایم. در ادامه با گروه آکس کناف نماینده فروش کناف و انواع سقف کشسان لابل همراه باشید تا در مورد نورپردازی SMD بیشتر صحبت کنیم.

در مکان ها و محیط هایی که نیاز به نورپردازی های تجملی و پر زرق و برق نمی باشد، نمیتوان از RGB استفاده نمود و خیلی برای آنها مناسب نمی باشد. برای همین نورپردازی SMD ساخته و تولید گردید تا در محیط هایی مختلف کلاسیک، دفتر ها، محیط های طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی و دفاتر تجاری استفاده شود که معمولا این محیط ها معمولا به دنبال نورپردازی ساده و شیک می باشند.

نورپردازی SMD در سقف کشسان

نورپردازی SMD در سقف کشسان

SMD که مخفف Surface Mounted Device می باشد، به یک تکنولوژی اشاره دارد که به کمک آن میتوان اجزای الکترونیکی را مستقیما بر روی خود مدار پیاده کرد. به عنوان مثال می توان همین سقف کشسان را گفت که در آن SMD به کار رفته است که بر روی این قطعه از LED استفاده شده است.

  • نور پردازی با ریسه اس ام دی ( ریسه SMD )
  • نورپردازی با مهتابی اس ام دی ( مهتابی SMD )
  • نور پردازی با فیبر نوری

این نوع SMD ها به ترتیب پشت سر یکدیگر قرار میگیرند. معمولا از آنها در پشت سقف کششی چاپی و غیر مات هم استفاده میشود. همچنین به طور کلی می توان گفت که توانایی پخش کردن نور را دارد. البته این نورپردازی می تواند در پشت آن مورد استفاده قرار گیرد.

LED های نورپردازی SMD به صورت ترتیبی و پشت سر هم بر روی یک ریسه نواری پیاده سازی می شوند، از این نورپردازی معمولا در پشت سقف کششی چاپی و در اجرای سقف کشسان غیر مات و شفاف استفاده می شود. به طور کلی هر نوع پارچه ای از سقف کشسان که توانایی پخش کردن نور را داشته باشد، نورپردازی SMD می تواند در پشت آن مورد استفاده قرار گیرد.

نورپردازی سقف کشسان با ریسه SMD

نورپردازی سقف کشسان با ریسه SMD

این ریسه ها دارای مصرف برق ذیل هستند و به نسبت نور یک دست و خوبی را برپایی می کنند، در ضمن حرارت و گرما ندارند. این ریسه ها در رنگ بندی های گوناگون بوده و با برق 220 ولت پیشه می کند. برای سقف های شفاف و غیر مات که قابلیت عبور نور را داشته باشند، بهره‌گیری می شوند.

نورپردازی سقف با مهتابی SMD

مهتابی SMD روشنایی زیاد نکوداشتن را برپایی می کنند و به نسبت این مقدار نور، مصرف بسیار ریز و بهای مناسبی را دارند. مزیت خوب این مهتابی ها هم این است که می توان آن را به سطح پارچه کم و بیش تر کرد. طول عمر بالا و حالت گزینش درجه گرما روشنایی از سایر ویژگیهای مهتابی SMD می باشد .

4.8/5 - (33 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید