سقف کشسان چاپی

سقف کشسان چاپی

همانگونه که از نام سقف کشسان چاپی (پرینتی) مشخص است قابلیت چاپ تصاویر در این نوع، وجه تمایز آن می باشد. این قابلیت دنیای وسیع و زیبایی را برای دکوراسیون و طراحی سقف در اختیار شما قرار میدهد. انواع طرح های هنری، طرح های لوگو، انواع عکس با کیفیت بالا و هر نوع تصویر دیگر برای چاپ روی سقف مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید سقفهای چاپی از دو تکنولوژی UV, ECOSOLVENT بهره میبرند که هر کدام با کیفیت بالا و مواد رنگی استاندارد تولید می شوند.

سقف کشسان پرینتی چاپیاستفاده از تصاویر سه بعدی نیز در سقف کشسان چاپی امکان پذیر است. در این صورت میتوان با استفاده از اشکال هندسی حالت 3D را طراحی کرده و یک سقف کاملا سه بعدی ایجاد نمود. البته در هیچ یک از مراحل ساخت و اجرا از مصالح ساختمانی نظیر گچ، سیمان و غیره استفاده نمی شود. میزان آلودگی در مراحل مختلف تقریبا صفر بوده و خود سقف نیز از مواد پلیمری تولید می گردد که ضد حساسیت میباشد.

شرکت آکس طرح و ساخت مفتخر است که با سالها تجربه در ساخت و ساز، نوسازی و بازسازی ساختمان در خدمت شما عزیزان باشد. برای طراحی و اجرای سقف کشسان چاپی و مدلهای جدید سقف کشسان با بهترین قیمت با کارشناسان خود در آکس طرح و ساخت تماس بگیرید.

سقف کشسان چاپی جدیدبه کمک این نوع سقف و دیوار پوش ها، می توایند نقش و نگار یکپارچه از علاقه و سلیقه خود را در منازل و دفاتر کاری خود رقم بزنید. سقف کشسان چاپی یا پرینتی در طرح هایی از طبیعت، آبشار، انبوه درختان و یا طرح هایی از جانوران زیر آب را که مجبوب همگان است یافت می شود. این طرح ها حس آرامش را برای بیننده تداعی می کند و در مکان های مسکونی، اداری، تجاری، درمانی و ورزشی نصب و پیاده سازی می شوند. همچنین برای دفاتر اداری خود طرح و نقوشی از رنگ سازمانی یا لوگوی خود را در جای جای مجموعه خود به کار ببرید و متفاوت شوید. با نقوش چاپی و طرح های نو تفاوت چشمگیری را در محیط های ویژه ی خود اعمال نمایید.

طرح های سقف کشسان پرینتی

طرح های سقف کشسان پرینتی

برای انتخاب طرح ها و تصاویری که میخواهید بر روی سازه خود داشته باشید فکر کرده اید؟ برای انتخاب طرح مورد پسند و مورد علاقه تان هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. به طوری که شما میتوانید هر طرح و نقشی و یا عکسی که میخواهید را اجرا کنید، البته باید در نظر بگیرید که هرچه تصویر شما کیفیت بهتر و مناسبی داشته باشد، تصویر نهایی شما بر روی سقف کشسان چاپی با کیفیت تر و زیبا تر خواهد شد.

سقف کشسان چاپی جدیدهمچنین جالب است بدانید که فاصله بین سقف اصلی در نمای تصویر بسیار تاثیر گذا می باشد، پس باید فاصله به قدری مناسب باشد و خوب تنظیم شود که نورپردازی به خوبی اجرا گردد و تصویر به خوبی نمایش داده شود. شما با استفاده از سقف کشسان چاپی می توانید محیط های محتلف منزلتان مانند اتاق خواب، حال، آشپزخانه و یا حتی محل کارتان فضایی زیبا و مناسب و آرامش بخشی را برای خود فراهم کنید و از آن لذت ببرید.

نصب و اجرای سقف کشسان چاپی

نصب و اجرای سقف کشسان چاپی

اجرای سقف کاذب پس از نصب ریلها و نصب سقف کشسان چاپی روی ریلها به گونه ای است که ریلها کاملا مخفی بوده و به هیچ وجه قابل رویت نیستند که این زیبایی اجرا را بیشتر و جذاب تر میکند. حال شما با این محصول آشنایی پیدا کردید و اکنون میتوانید با توجه به سلیقه خود یک طرح را برای اجرا در نظر بگیرید و برای اجرای آن اقدام نمایید.

سقف کشسان چاپی جدیدبرای زیبایی بیشتر و نورپردازی صحیح باید به فاصله سقف اصلی تا سقف کشسان چاپی دقت کرد و فاصله ای مناسب بین آنها ایجاد شده باشد. نورپردازی مناسب موجب وضوح و شفافیت لازم می گردد و لذت بیشتری ایجاد خواهد نمود. نورپردازی یکدست و شفاف در صورتی انجام میشود که تصویر مورد نظر از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. پس در انتخاب تصویر و یا در زمان تصویربرداری به کیفیت آن دقت لازم را داشته باشید. این محصول نیز از ضخامت زیر یک میلیمتر برخوردار بوده ولی مقاومت نسبتا بالایی دارد.

ویژگی های سقف کشسان چاپی

سقف کشسان چاپی با طرح آسمان آبی

ویژگی های سقف کشسان چاپی

  • %90 PVC و 5% پلاستی سایزر و %5 افزودنی های مجاز
  • ضخامت 0.8 تا 1 میلی متر
  • وضوح بسیار بالا
  • قابلیت چاپ تصاویر سه بعدی
  • ضخامت یکدست سقف کشسان چاپی
  • قابلیت تغییر تصویر واضح به مات برای طرح های کلاسیک
  • حداکثر عرض پارچه بدون درز 5 متر می باشد
  • حداقل زمان برای چاپ 1 روز می باشد

خرید سقف چاپی ارزان

برای سفارش و خرید سقف کشسان چاپی ارزان با طرح دلخواه و جدید می‌توانید به صورت حضوری به شو روم مجموعه آکس در خیابان بنی هاشم تشریف بیاورید. در شوروم مجموعه طرحها و مدلهای زیادی هست که از نزدیک خواهید دید. البته می‌توانید به صورت آنلاین و تماس با کارشناسان فروش آکس نیز سفارش خود را ثبت نمایید.

4.9/5 - (35 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید