اجرای سقف آکوستیک

در این مقاله می خواهیم در مورد اجرای سقف آکوستیک مطالبی را بیان کنیم. سقف آکوستیک به صورت تایل های 60*60 تولید می شود، از این رو جز سقف های مشبک قرار می گیرد. سقف کاذب شبکه با تایل های 60*60 از متریال های مختلفی مانند: تایل گچی، تایل pvc، ام دی اف، cnc، پلکسی (طلقی)، آسمان مجازی تولید و عرضه می شوند. یک نمونه از تایل های گچی، تایل های 60*60 آکوستیک می باشد که به دلیل حفره های درون آن سبب کاهش صدا می شوند و خاصیت عایق صوتی و آکوستیک پیدا می کنند. این تایل ها در شکل های کرمی و کرمی سوزنی تولید می شوند.

تایل آکوستیک چند نوع است؟

همانطور که میدانید تایل آکوستیک به دو دسته تقسیم می شوند که یک نوع سازه نمایان بوده و دیگری سازه پنهان می باشد. اگر نحوه نصب آن را هم بخواهیم جدا کنیم به سه دسته تقسیم می شوند. تایل های نصب شده در سقف، قابل نصب بر روی دیوار و استفاده از یک نوع دیگر که از شبکه از سقف آویزان می شوند.

خدمات اجرای سقف آکوستیک

خدمات اجرای سقف آکوستیک گروه آکس طرح و ساخت نماینده فروش کناف ایران با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه بازسازی منزل، فروش کناف، فضاهای تجاری و اداری آماده اجرای پروژه های ساختمانی و عمرانی در تهران و شهرستان ها می باشد. جهت مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

اجرای سقف آکوستیک

مزایای نصب سقف آکوستیک

اگر بخواهیم از مزایای این محصول برای شما بگوییم، می توانیم در مرحله اول به انطباق پذیری آن به تمام دیوار های ساختمان اشاره کنیم. همچنین این محصول به مصالح جانبی نیز نیازی ندارد و برای تزئین و نماکاری هم می توان از آن استفاده کرد. در مرحله دوم میتوان به بهبود کیفیت صدا هایی که در ساختمان تولید می شود اشاره داشت. با توجه به این ویژگی استفاده آن در محیط های اداری ، درمانی آموزشی نیز توصیه می شود.

از دیگر مزایای تایل آکوستیک می توان به موارد زیر اشاره داشت:
  • مناسب برای محیط های اداری، آموزشی
  • مناسب برای سالن های موسیقی و جشن ها
  • نصب بسیار آسان و سریع
  • استحکام بالا
  • هزینه بسیار کم
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید