سقف کشسان برلیانت

سقف کشسان برلیانت

سقف کشسان برلیانت یکی دیگر از انواع سقف کشسان می باشد که بیشتر برای سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک به کار می رود. سقف برلیانت با درخشندگی متالیک چشمگیر و متفاوتی که نسبت به باقی سقف های کششی دارد، فضایی لوکس و لاکچری را برایتان فراهم می نماید. رنگهای طلایی، نقره ای و برنزی بیشترین تأثیر در افکت متالیک این سقف دارند.

نصب سقف کشسان برلیانت

اجرا و نصب سقف کشسان برلیانت نیز مانند سایر سقفهای کاذب سریع و آسان می باشد. شرکت آکس طرح و ساخت با در اختیار داشتن تیم فنی و متخصص در زمینه طراحی و اجرای سقف کشسان با بهترین قیمت و ضمانت کیفیت در خدمت شما مشتریان محترم می باشد. با طراحی و پیاده سازی نورپردازی مناسب می توانید جلوه ای خاص و متفاوت را در محیط خلق نمایید.

سقفهای برلیانت را در منازل لوکس و شیک، دفاتر اداری و تجاری، اتاق نشیمن و حتی سرویس های بهداشتی نصب و اجرا می نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و مزایای نصب سقف برلیانت بیشتر آشنا شوید.

ویژگی ها و مزایای سقف کششی برلیانت

از ویژگی های بارز این سقف کششی نسبت به سایر مدلهای سقف کشسان، می توان به جلوه متالیک و درخشندگی ویژه آنها اشاره نمود. متریال برلیانت نیز مانند سایر مدلهای سقف کششی از پارچه pvc که قابلیت کشسانی دارد، تولید و عرضه می گردد. از ویژگی های بارز سقف برلیانت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نصب و اجرای سریع
  • تنوع فراوان در طرح و رنگ
  • قابلیت اجرای انواع نورپردازی
  • ضد آب و رطوبت
  • دارای دوام و استحکام بالا
  • تحمل وزن بالا و مقاوم در برابر زلزله

 

5/5 - (4 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید