سقف کشسان چند سطحی

سقف کشسان چند سطحی

یکی از قابلیت های سقف های کاذب این است که می توان آنها را به صورت ترکیبی طراحی و نصب نمود. سقف کشسان چند سطحی نیز این امکان را دارد که دو یا چندین مدل سقف کشسان را با هم در دو یا چند سطح ، طراحی و نصب نمایید. در صورتیکه دکوراسیون داخلی شما چند رنگ متنوع دارد، با این عمل خلاقانه می توانید همه رنگ ها را پوشش دهید و جلوه ای متفاوت خلق نمایید.

نصب سقف کشسان چند سطحی

نصب سقف کشسان چند سطحی

سقف کشسان چند سطحی یکی دیگر از انواع سقف کشسان محسوب می گردد که به سقف چند لایه نیز معروف می باشد. نصب سقف چند لایه به این صورت است که مدلهای کشسانی که انتخاب نموده اید، بر اساس طرح مورد نظر، در لایه هایی پایین تر و یا بالاتر از یکدیگر قرار می گیرند. در زمان نصب، سطح سقفها نیازی به صافی و رنگ آمیزی ندارد و در حین نصب تقریباً هیچ کثیفی و نخاله ساختمانی وجود ندارد. در نصب سقف های کشسان چند لایه نیازی به تعمیر سقف اصلی نیست، زیرا تمامی عیوب – لکه ها، ترک ها و هرگونه ناهمواری – پنهان می شود.

طراحی اختصاصی سقف کشسان چند لایه

طراحی و نصب سقف کشسان چند سطحی در آشپزخانه

طراحی اختصاصی سقف کشسان چند لایه

گاهی طراحی داخلی ساختمان به گونه ای ست که نیاز به دکور سقف با بیش از یک رنگ وجود دارد. البته یک زمانی هم هست که شما دوست دارید طرحی اختصاصی و متفاوت برای دکور سقف خود داشته باشید. گاهی نیز ممکن است بخواهید دکور دیوار و سقف اتاق را با هم هماهنگ نمایید و دیوار شما دارای دو یا چندین رنگ یا لوگو باشد. در هر صورت سقف کشسان چند سطحی این قابلیت را برای شما فراهم می کند که دو یا چند مدل سقف کشسان مانند سقف کشسان لاکر، آسمان پرستاره، چاپی و مات را با هم طراحی و نصب نمایید.

برای انتخاب سقف کشسان و دکور سقف، با کارشناسان خود در مجموعه آکس تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه بهره‌مند شوید. از پارچه‌های کشسانی برای دکور دیوار نیز استفاده می کنند، بنابراین با یک تیر دو نشان میزنید.

تصاویر نمونه سقف چند سطحی

تیم فنی و متخصص شرکت آکس طرح و ساخت در زمینه طراحی، نصب و اجرای مدلهای متنوع سقف کشسان با ضمانت کیفیت اجرا و دکور، در خدمت شما مشتریان محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با کارشناسان خود در آکس طرح و ساخت در ارتباط باشید. در ادامه چندین تصویر جدید سقف کشسان چند لایه را مشاهده می کنید.

سقف کشسان چند سطحی استخر جدید

سقف کشسان چند سطحی ارزان

سقف کشسان چند سطحی استخر

5/5 - (10 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید