اطلاعات پروژه
  • دسته : تجاری
جزییات پروژه

سقف شبکه سینما، پوشش کاذبی است که معمولا به اسم سقف کاذب مشبک هم نامیده می شود. دلیل این نام گذاری اینست که در نصب و اجرای آن، از انواع اتصالات و قطعات فلزی پیش ساخته که باید اندازه های یکسانی داشته باشند و به صورت شبکه ای به یکدیگر متصل شوند به کار برده می شود.

جزئیات بیشتر پروژه

سقف شبکه سینما

سقف شبکه سینما پوشش کاذبی است که معمولا به اسم سقف کاذب مشبک هم نامیده می شود. دلیل این نام گذاری اینست که در نصب و اجرای آن، از انواع اتصالات و قطعات فلزی پیش ساخته که باید اندازه های یکسانی داشته باشند و به صورت شبکه ای به یکدیگر متصل شوند. سپس این شبکه ساخته شده توسط آویز هایی از جنس تسمه فولادی و یا سیم فولادی به زیر پوشش اصلی متصل می شوند. سقفهای کاذب بهترین انتخاب برای ایجاد محیطی آرام و بی صدا برای فضای داخلی سینما می باشند.

مزیت نصب سقف شبکه سینما

  • نصب سریع و آسان : سقف شبکه ای به دلیل ساده بودن و اجرای سریع آن، نصب بسیار ساده و آسانی دارد. به این دلیل که در این پوشش شبکه نیازی به درزگیری و رنگ آمیزی و …. ندارد. به همین دلیل نصب آن بسیار ساده می باشد و در کمترین زمان می توان آن را نصب کرد.
  • تعمیر و نگهداری بسیار آسان : همانطور که می دانید سقف های کاذب می تواند آسیب پذیر باشند و مشکلاتی به وجود آورد. پوشش شبکه ای تعمیر و نگهداری بسیار آسانی دارد و صرفا نیازی به بازسازی ندارد و می توان با جایگزین کردن تایل ها آن را تعمیر کرد.
  • بدون رنگ آمیزی :  اگر در نصب پوشش شبکه ای از تایل های پیش رنگ استفاده کنید، دیگر نیازی به رنگ کردن ندارید و نصب و اجرای ساده تری را در پیش خواهید داشت.

ساختار سقف کاذب مشبک کناف

سقف کاذب مشبک کناف از شبکه سازه های سپری T شکل و یا تایل های سقفی تشکیل و به وسیله ی آویز های قابل تنظیم به سقف اصلی وصل می شوند. تایل ها به صورت وزنی داخل این شبکه سازه ها قرار خواهند گرفت. در قسمت خالی پشت سقف کاذب می توان از لایه عایق استفاده کرد. با قرار گیری این لایه میتوان از ورود صدای زیاد به خوبی جلوگیری کرد. به علت ویژگی های بیشمار این نوع سقف کاذب، استفاده از آن در محیط های مختلف مانند : اداری، آموزشی، تجاری و … روز به روز بیشتر می شود.

خرید سقف کاذب شبکه کناف

برای خرید انواع سقف شبکه سینما، سقف کاذب و اجرای سقف کشسان، با شرکت آکس طرح و ساخت تماس بگیرید. گروه آکس مجری انواع پروژه های ساختمانی و بازسازی با بهترین متریال در خدمت شما مشتریان عزیز است.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید