در حال بارگذاری لوگو
دیوار پوششی کناف

دیوار پوششی کناف

بسیاری از مهندسان و طراحان دکوراسیون داخلی در طراحی و اجرای پوشش داخلی ساختمان به دنبال یک متریال با کیفیت، با ظاهری مدرن و زیبا هستند. ما در این بخش می خواهیم یکی از محصولات فوق العاده کناف، یعنی اجرای دیوار کناف پوششی را معرفی نماییم. ساختار این محصول متناسب جهت نازک کاری می باشد. همچین ویژگی های بی نظیر آن مانند : عایق بودن در برابر صوت و عایق بودن در برابر گرما و سرما باعث شده است تا کناف، انتخاب اول برای بازسازی و ساخت فضاهای مسکونی، تجاری،‌ اداری و سایر فضاها گردد تا کیفیت و زیبایی را همزمان به ارمغان بیاورد.

انواع دیوار پوششی کناف

این نوع دیوارهای کاذب به دو دسته تقسیم میشود:‌

1 : دیوار بدون سازه
2 : دیوار پوششی با زیر سازی فلزی

دیوار خشک کناف

دیوار پوششی کناف چیست؟

در این ساختار صفحات روکش دار گچی روی یک زیرسازی فلزی که به دیوار زمینه وصل شده است پیچ میشوند. فضای خالی بین صفحات و دیوار زمینه قسمت مناسبی برای نصب لایه عایق گرما و صوت می باشد. این نوع پوشش کاری راه مناسبی برای غلبه بر مشکلات اجرایی دیوار زمینه مانند ناصافی دیوار است.
قرارا گیری تاسیسات و عایق در فضای خالی بین دیوار و لایه پوششی علاوه بر مسئله خوردگی و کاهش هزینه های مربوط به تعمیرات، دسترسی به تاسیسات و تعمیرات و نگهداری در مرحله بهره برداری را آسان تر میکند. نوع این دیوار ها از لحاظ ساختاری مشابه دیوار جدا کننده کناف می باشد.
بااین تفاوت پنلها دریک سمت ساختار نصب میشنود و مزیت اصلی اساسی این نوع عدم وابستگی به شرایط دیوار زمینه است. این نوع پوشش زمانیکه اجرای ساختار باکد حریق مد نظر باشد، زمانیکه فاصله تاسیساتی زیادی مورد نیاز باشد.
زمانیکه دیوار ناصاف و سست باشد ویا زمانیکه پوشش کاری باارتفاع بیش از3 متر مورد نظر باشد قابل استفاده می باشد. دیوارهای پوششی با سازه مستقل از دیوار زمینه در انواع مختلفی مانند W625, W626, W628, W629, W630 وجود دارد.

دیوار-پوششی

قیمت نصب دیوار پوششی کناف

اگر تصمیم به ساخت یا بازسازی منزل،‌محیط اداری و یا هر گونه فضاهای داخلی را دارید مجموعه آکس طرح و ساخت به عنوان نماینده کناف ایران در تهران با ۳۰ سال تجربه و به کارگیری کارشناسان مجرب آماده خدمت رسانی،‌ مشاوره و اجرای پروژه شماست. برخی از توانمندی های این مجموعه فروش و اجرای خدمات کناف، فروش کناف (‌اعم از دیوار پوششی کناف‌ )‌ بازسازی،‌ خاک برداری و سایر خدمات در پروژه های عمرانی و ساختمانی است. جهت بهره مندی از مشاوره،‌ بازدید و خدمات بی شمار این شرکت تنها کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

4.9/5 - (41 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید