در حال بارگذاری لوگو
سقف مشبک کی پلاس

سقف مشبک کی پلاس

کی پلاس یکی از متریال های خشک میباشد که در مدت کوتاهی از طرفداران بسیاری برخوردار شده است. این نوع از سازه ها در انواع مختلفی تولید می شوند که در این مطلب قصد بررسی سقف مشبک کی پلاس را داریم. سقف مشبک کی پلاس یکی از محصولات این برند می باشد که به دلیل داشتن مزایای فراوان می توان آن را در بسیاری از محل ها مورد استفاده قرار داد.

کی پلاس یکی از متریال های کاذب می باشد که شباهت های بسیاری به کناف دارد و می توان محصولات آن را با سرعت بالای در بسیاری از محل ها مورد استفاده قرار داد. یکی از محصولات KPLUS سقف شبکه ای می باشد که برای بسیاری از محل ها مناسب است. می توان گفت به دلیل طراحی خوبی که دارد، جلوه چشم نوازی را برای محل هایی نصب گردیده فراهم  می کند.

ساختار سقف مشبک کی پلاس

این سقف ها از شبکه سازی های سپری و تایل های سقفی می باشند که در کنار یکدیگر این سازه سقف را به وجود می آورند. گفتنی است که این نوع از محصولات از انواع سقف کاذب می باشند که می توانید با استفاده از آنها واحد های خود را تزیین کرده و از خصوصیات آنها بهره مند شوید. در هنگام اجرای این محصولات فضای خالی در میان پنل ها و سقف اصلی ایجاد می شود که می توان آن را با استفاده از مواد عایق پر کنید.

ساختار سقف مشبک کی پلاس

وجود این فاصله خالی باعث شده تا سقف مشبک کی پلاس مانند سقف PVC عایق خوبی در برابر حرارت، برودت و حتی صورت باشد. همین امر نیز موجب گردیده تا از این پنل ها برای محل هایی مانند مراکز درمانی، اداری، تجاری، مدارس و بسیاری از محل های دیگر مورد استفاده قرار گیرند. گفتی است که این نوع از سقف ها را می توانید به صورت ترکیبی با انواع دیگر پنل ها نیز استفاده کنید. با این کار جلوه زیبایی را برای دکوراسیون خود به دست می آورید.

کاربرد سقف مشبک KPLUS

این محصولات به دلیل مزایا فراوانی که دارند بسیار کاربردی می باشند. یکی از خصوصیاتی که می توان برای سقف کی پلاس نام برد، پوشاندن سقف اصلی یک واحد است که در محل های قدیمی بسیار کاربرد دارد.به دلیل تولید شدن این محصولات به صورت صنعتی از استاندارد های مورد نیاز برخوردار هستند و می توان از آنها برای بازسازی منزل نیز استفاده کرد. همچنین فاصله ای که در میان سازه اصلی و پنل های سقف شبکه ای کی پلاس ایجاد می شود محل مناسبی برای رد کردن تاسیسات و یا لایه های عایق برای عایق بندی محیط های تجاری و یا مراکز خرید به شمار می رود.

کاربرد سقف کاذب مشبک KPLUS

این نوع از سازه ها شبکه ای برای جایگزینی به جای گچ و رابیتس بسیار مناسب می باشند و می توان از آنها برای محل های مسکونی که نیاز به تحویه  می باشد نیز استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت این سقف ها گزینه مناسبی برای انواع محل ها هستند و محدودیت خاصی برای استفاده از آنها وجود ندارد.

مزایا سقف مشبک کی پلاس

مزایا سقف مشبک کی پلاس 

نصب و اجرا با سرعت بالا

این سازه ها با سرعت بالایی نصب می شود. همچنین هزینه نصب آنها نیز بسیار پایین تر از متریال های سنتی مانند گچ می باشد.

تعمیر و نگهداری آسان

در صورتی که بخشی از این سقف ها آسیب ببیند می توان به راحتی آن را با یک تایل دیگر جایگزین کرد. می توان گفت تعمیر و ترمیم این محصولات به راحتی انجام می شود.

امکان دسترسی به تاسیسات 

این نوع سقف ها به صورت پنل های جداگانه بر روی سازه های فلزی قرار می گیرند. می توان به راحتی با برداشتن یک یا چندین پنل به تاسیسات روی آنها دسترسی داشته باشید.

آکوستیک کردن محیط

با توجه به اینکه در میان پنل های سقف مشبک KPLUS و سقف اصلی فضای خالی وجود دارد می تواند از پوشش های آکوستیک برای مقاوم کردن محیط در برابر صورت استفاده کنید.

حذف رنگ آمیزی

در صورت استفاده از تایل های رنگی و یا روکش دار لازم به استفاده از رنگ و پوشش های دیگر نمی باشید.

اجرای سقف شبکه ای KPLUS

نصب این محصولات کار سختی نمی باشد و همانطور که گفتیم در زمان کوتاهی انجام می گیرد. مانند بسیاری از انواع سقف کاذب میتوان این پنل ها را نیز با استفاده از سازه های فلزی اجرا کرد. البته قبل از شروع باید اندازه گیری ها با دقت انجام بگیرد. طبق آنها سازه های فلزی را بر روی دیوار با استفاده از پیچ، اجرا کنند. سازه های فلزی معمولا به صورت سرتاسری نصب می شوند. فاصله های میان آنها باید به گونه ای باشد که پنل های سقف مشبک کی پلاس در میان آنها قرار بگیرد.

اجرای سقف کاذب شبکه ای KPLUS

پس از اجرای کامل سازه های نگهدارنده، نوبت به قرار دهی پنل های مشبک بر روی آنها می باشد. در بخش هایی که یک پنل به صورت کامل جای نمی گیرد (معمولا گوشه های دیوار) باید پنل ها را برش داده و به اندازه مورد نظر در بیاورند. آکس طرح و ساخت نمایندگی کی پلاس در ایران می باشد و در صورت نیاز می توانید برای اجرای سقف های کاذب با پشتیبانان وب سایت ما در تماس باشید.

5/5 - (2 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید