سقف کاذب سازه نمایان

سقف کاذب سازه نمایان

در سقف های کاذب تایل سازه نمایان ، می توان از متنوع بودن و آسانی جابجا کردن پنل های منصوب حرف زد. در زمان انتخاب پنل پر کننده خوب است به مواردی همچون شکنندگی، تغییر فرم و رنگ ندادن، پشتوانه و راحتی در تامین دوباره، روش استفاده و محل نصب و … توجه کنیم. در تایل های کم وزن تر مینرال و آلومینیومی افزایش فشار یک دفعه ای جو می تواند سبب خسارت رسیدن به سقف کناف کاذب شود از این رو آپشن درستی برای نصب در فضاهای باز نیست و در فضاهای بسته خوب است پر کردن جای پنل ها به پس از فرایند انتصاب شیشه ها و درب و پیکر سازه انداخته شود.

اجرای سقف کاذب سازه نمایان

در انواع گچی وام . دی . اف ، برای افزودن سطح امنیت و کیفیت انتصاب ، بهتر است سقف کاذب بدون سازه 120cm و فقط با سازه های 30cm و 60cm و 360cm منصوب گردد. استفاده از سپری های T24 و T15 و سیلوئت به خاطر سهولت در تامین و سرعت و دقت در نصب و نیز به کار بردن ورق گالولنیزه ی نورد، پرچ و سایز شده در اسکلت بندی آن، نسبت به سپری های آلومینیومی که باید زمان نصب بریده شده و اندازه گیری شوند بهترند. اما با در نظر گرفتن فساد و خوردگی معلول از ایجاد پیل گالوانیک، در مناطق شرجی و مرطوب باید با شرایط به صوصی آنها را به کار برد.

ساختمان اصلی و حمل کننده در سپری های T24 و T15 و سیلوئت به طول 360cm میباشد. ساختمان اصلی در سمت عرضی به صورت خط های هم راستا و با فواصل 60 سانتی متر و 120 سانتی متر و در راستای طولی با قفل شدن در یکدیگر ، اجرا می شوند. به کار گیری سازه های فرعی 30سانتی متر 60 سانتی متر120 سانتی متر به هدف تشکیل ظاهر یک شکل و نگه داشتن فاصله سازه اصلی امری جبریسنت. نتیجه ی نصب سپری های تایل سازه نمایان به شکل خط های متقاطع و عمودی مشاهده می شود.

سقف کاذب سازه نمایان

سقف سازه نمایان آلمینیومی

در پنل های آلومینیوم : وجود خط تا در محوطه پنل به سبب محکم کاری و پیش گیری از تابیدگی و شکم انداختن و نا هماهنگی واجب است. این پنل ها پس از پانچ و گوشه بری و برش، خم گردیده و لبه دار می شوند. در پنل های گچی و مینرال : به دلیل نازکی سبب کم شدن استحکام و کیفیت پنل و افزایش ضخامت باعث بالا رفتن جرم و ارزش پنل می شود. البته این نکته که چگالی وزنی گچ تقریبا سه برابر مینرال است را در نظر بگیریم. پنل های مینرال به ضخامت 15 میلی متر و در دو مدل لبه تخت و لبه دار و پنل های گچی به ضخامت 8.5 میلی متر لبه تخت است.

در پنل های لبه دار، به خاطر وجود دو سطح با تفاوت تراز کم، درز و سایه ممکن در محل اتصال پنل و سپری قابل مشاهده نیست. تراز بالای پنل روی سپری قرار می گیرد و تراز پائین به شکل برآمدگی از آن خارج می شود. به همین علت به کار گیری نبشی لبه دار و دو پله برای انتصاب این پنل ها ضروری است.

ویژگی ها سقف سازه نمایان

  • عایق صدا و دما
  • کم وزن و انتصاب راحت
  • امکان اجرا انوا کانال و چراغ و..
  • اسانی دسترسی به امکانات پشت سقف
  • مستحکم در برابر آتش و شرایط جوی خشن
  • قابلیت نصب در نقاط مرطوب مقاومت در برابر موریانه
  • دارای زیرساخت گالوانیزه

موارد استفاده سقف کاذب سازه نمایان

  • نمایشگاه و فرودگاه
  • ایستگاههای مترو
  • آزمایشگاه و بیمارستان ها
  • آمفی تئاترها و رستوران ها
  • ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی

شرکت آکس طرح و ساخت در زمینه فروش سقف کاذب و نصب سقف کناف در خدمت شما مشتریان محترم می باشد. جهت بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با تیم فنی آکس در ارتباط باشید.

4.9/5 - (21 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید