سقف کشسان با نورپردازی لامپ RGB

سقف کشسان با نورپردازی لامپ RGB

سقف کشسان با نورپردازی لامپ RGB : همانطور که میدانید امروزه دکوراسیون داخلی یکی از دغدغه های طراحان و حتی مردمان تمام دنیا شده است. دکوراسیون داخلی به هزاران پارامتر مختلف بستگی دارد که از مهم ترین آنها سقف کشسان و اجرای آن به نحوه های مختلف می باشد. یکی از آنها با نورپردازی RGB می باشد که در ادامه این مطلب بیشتر به آن خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

لامپ RGB در نورپردازی سقف کشسان

همانطور که در مطالب قبلی به نورپردازی سقف های کشسان با هالوژن و لامپ پرداختیم ، دانستید که نورپردازی در سقف کاذب بسیار گسترده بوده و اجرای مختلفی از آنها وجود دارد لامپ های آر جی بی یکی از آنها است که مخصوص آسمان های مجازی می باشد که مربوط به نورپردازی سقف کاذب می باشد.

این نوع لامپ ها را اکثرا در سایز های 50 در 50 تولید و می سازند. اما نگران نباشید این لامپ ها قابلیت این را دارند که در هر اندازه ای تولید و عرضه گردند. شما میتوانید هر طرح و نقشی که بخواهید را در آنها اجرای کنید. یکی از مزایای خوب این سقف کیفیت بسیار خوب آن است. التبه هر چه تصویر و نقش شما مناسب تر باشد کیفیت بهتری به شما می دهد.

لامپ RGB در نورپردازی سقف کشسان

خدمات نصب و اجرای نورپردازی لامپ RGB

خدمات نصب سقف کشسان با نورپردازی لامپ RGB : همانطور که میدانید این سقف دارای انواع مختلف ، مات ، شفاف و نیمه شفاف و … می باشد و نحوه اجرا شدن و نصب کردن آنها متقاوت است ، اما در نصب و اجرای نورپردازی لامپ RGB باید بگوییم که این لامپ ها در ترکیب با سقف سفید می تواند نورپردازی رنگارنگ و جذابی به شما بدهد و محیط کار و یا منزلتان را بسیار زیبا و دلنشین کند.

آر جی بی همانطور که از اسم آن مشخص است سه رنگ مختلف را پشتیبانی می کند و امکان شخصی سازی نور کل محیط را بنا برسلیقه و محیط انجام می دهد، این نوع لامپ ها برای فضاهایی که نور مصنوعی دارند نیز بسیار مناسب و خوب است ، همچنین این نورپردازی با لامپ ها دارای طول عمر بسیار بلندی می باشند.

4.7/5 - (17 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید