در حال بارگذاری لوگو
سقف کشسان با نورپردازی هالوژن

سقف کشسان با نورپردازی هالوژن

سقف کشسان با نورپردازی هالوژن : یکی از پارامتر های مهم در سقف کشسان لابل، نحوه نورپردازی می باشد که در آن بکار می رود. البته به گونه های مختلف نیز معرفی و نام گذاری می شوند که یکی از آنها نورپردازی سقف کشسان با هالوژن ها می باشد. این نوع، نمای بسیار بسزایی به شما خواهد می دهد. با توجه به رنگ های موجود در آن، سقف بسیار متفاوت و جالب جلوه می کند. درضمن توصیه می کنیم که فضای پشت کار را به طور کامل ببندید. بهتر است که به رنگ سفید باشد تا بتواند شرت روشنایی را به سمت ورق هایی که نصب کردید، انعکاس دهد و بتواند تصویر را به خوبی نمایش دهد. همچنین از ورود گرد و غبار و حشرات می تواند به خوبی جلوگیری کند.

اجرای سقف کشسان با نورپردازی هالوژن

اجرای سقف کشسان با نورپردازی هالوژن

یکی از نورپردازی های معروف در سقف کاذب نورپردازی هالوژ ها می باشد، که در آنها از لامپ های هالوژنی رشته ای استفاده میشود. به دو رنگ سفید و زرد عرضه میشود و شما میتوانید با استفاده از این نوع نورپردازی اکثر طرح هایی که میخواهید رابه نمایش بگذارید و از آن لذت ببرید. اجرا و نصب این سقف ها بسیار متفاوت است. نحوه انجام و نصب آن را در ادامه برای شما کاربران توضیح خواهیم داد.

طریقه نصب و اجرای این هالوژن ها با لوستر ها متفاوت می باشد. برای نصب این نورپردازی ها در سقف کششی باید در آنها از یک نگه دارنده استفاده شود که اسم آن براکت می باشد. باید آن را به سقف اصلی نصب کنیم. در مرحله بعدی نیز لامپ هالوژن ها را نصب می کنیم و پلتفرم را بر روی براکت قرار می دهیم. سپس باید فضایی را در سقف درست کرده و برش دهیم. در مرحله بعدی نیز باید پلتفرم را با سقف کششی هم سطح کنیم.

استفاده از نورپردازی LED در سقف کشسان

استفاده از نورپردازی LED در سقف کشسان

سیستم نورپردازی دیود یا همان LED در سقف کشسان باریسول برای انتشار همگن و یکنواخت روشنایی در پشت آنها به کار گرفته می شود. سیستم نورپردازی LED برای ایجاد سیستم نور که قابل کنترل می باشد بسیار مناسب است.

LED مزایا و فواید سیستم های روشنایی

  • مصرف برق کمتر
  • طول عمر زیاد
  • انتخاب گسترده ای از تنوع رنگ ها
  • کم بودن فاصله بین منبع روشنایی و باریسول
  • دارای ویژگی انعطاف پذیری به همه اشکال
  • امکان ایجاد جلوه های تصویری و بصری
  • سیستم های الکترونیکی که دارای اصطحلاک بسیار کم هستند

تصاویر نمونه سقف کشسان با نورپردازی هالوژن

سقف کشسان با نورپردازی هالوژن

سقف کشسان با نورپردازی هالوژن

4.9/5 - (15 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید