سقف کشسان پذیرایی

سقف کشسان پذیرایی

سقف کشسان پذیرایی دارای تنوع و گوناگونی بسیار می باشد و زیبایی و جذابیت خانه شما را دوچندان می کند. در ادامه چند نمونه از مشهورترین و زیباترین نمونه های آن را نام می بریم و تصاویر طراحی شده برای مکان های مختلف را به نمایش می گذاریم. از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین نمونه ها می توان به : سقف کشسان مات، ساتن، آینه ای یا لاکر، ترنسپرنت، برلیانت، سه بعدی و فیبر نوری اشاره کرد.

خدمات نصب سقف کشسان پذیرایی

نصب سقف کشسان پذیرایی

سقف کاذب کشسان، قابلیت کشسانی دارد و از جنس پارچه pvc تولید می شود. آنها را در هر اندازه و قالبی که لازم است می توان با گرمادهی مناسب کش داده و در پروفیل های مخصوص اجرا کرد. پس از انتخاب نوع سقف کششی دلخواه نوبت به نصب و اجرای آن می رسد. برای اجرا نیاز به ابزار و لوازمی چون براکت، تراز سقفی، پیچ نگهدارنده، لوازم نورپردازی، هیتر و … می باشد. شرکت آکس طرح و ساخت نماینده و عاملیت لابل در زمینه فروش و اجرای انواع سقف کشسان در خدمت شما مشتریان محترم می باشد.

نصب و اجرای سقف کشسان چاپی

قابلیت چاپ و انتخاب طرح دلخواه

هر کدام از نمونه های سقف کشسان پذیرایی دارای مزایا و ویژگی های مخصوص به خود هستند که هر کدام را بایستی با توجه به محیط مورد نظر خود انتخاب و طرح ریزی کرد. دیوار و سقف های کشسانی قابلیت سفارش طرح های پیشنهادی شما را دارا می باشند. برای نصب آن نیز زمان کمتری نسبت به سایر سقف های کاذب صرف خواهد شد. جهت بازسازی منزل و طراحی و اجرای انواع سقف های کاذب، میتوانید با شرکت آکس طرح و ساخت تماس گرفته و از خدمات مشاوره و بازدید این مجموعه در زمینه طراحی و ساخت بهره مند شوید.

ایده ای جدید برای سقف پذیرایی

جدیدترین ایده برای سقف پذیرایی

با توجه به قابلیت های سقف کشسان، این محصول می تواند ایده ای جدید و خاص برای دکور سقف سالن پذیرایی شما باشد. از جمله ویژگی ها و قابلیت های سقف کششی می توان به قابلیت چاپ، شستشو، ضدآب و رطوبت اشاره نمود. این محصول بسیار سبک بوده و نصب آسانی دارد. در برابر حریق مقاوم بوده و عایق صوتی نیز هست. طول عمر بالایی دارد و قابلیت نصب در محلی دیگر را نیز دارد.

عکس مدلهای جدید سقف کشسان پذیرایی

نصب سقف کشسان آینه ای یا لاکر در سالن پذیرایی

نصب سقف کشسان آینه ای یا لاکر در سالن پذیرایی

مدل جدید سقف کشسان پذیرایی

اجرای سقف کشسان ترنسپرنت در سالن پذیرایی

اجرای سقف کشسان ترنسپرنت در سالن پذیرایی


نصب سقف کشسان آسمان پرستاره

نصب سقف کشسان آسمان پرستاره جلوه ای متفاوت و جذاب

سقف کشسان ساده و شیک برای پذیرایی

5/5 - (2 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید