سقف کشسان پرمولاتر

سقف کشسان پرمولاتر

سقف کشسان پرمولاتر بسیار شبیه به سقف های کشسان لاکر اما با تفاوت هایی مختصر می باشد . که هر دو نوع آن دارای زیبایی های خاص خود و محبوبیت در بین علاقه مندان به خود را دارار میباشند . به طور کلی به سقف کاذب پیش ساخته ای که از جنس پارچه های مخصوص pvc ساخته شده است سقف های کشسان گفته می شود . که این پارچه های مخصوص را پس از فرآیند عمل آوری برای نصب گرما می دهند تا به خوبی کشیده شود سپس آن را بر روی قالب های پروفیلی ویژه ای نصب و راه اندازی می کنند .

این پارچه ها بخاطر قابلیت های ویژه ای که دارند بسیار رنگ پذیر بوده و بازتاب مناسبی را به نقش و طرح های چاپی می دهند . به همین دلیل میتوان آنها را در طرح ها و رنگ های گوناگونی چاپ و رنگ کرد . این ویژگی برتر در این نوع سقوف سبب محبوبیت بیش از پیش آنان در بسیاری از منازل و لابی های مراکز تفریحی گردشگری ، هتل ها و مجموعه های اداری و سازمانی شده است .

انواع سقف کششی پرمولاتر

از انواع اجرای سقف کشسان همچنین می توان بر روی دیوار ها نیز استفاده کرد که به دیوار کشسان شناخته می شوند . ترکیب و همسان سازی سقف و دیوار کشسان در کنار هم و رسیدن به یک طرح یک پارچه ، زیبایی هر محیطی را برای عابران و ناظران آن چند چندان می کند . سقف های کشسان دارای انواع و دسته های گوناگونی می باشند که هر کدام ازآنان دارای ویژگی ها نکات برتر خاصی می باشند که با توجه به محیط مورد نظر و کاربرد مکانی آن مورد استفاده قرار می گیرند . از جمله این سقف های کشسان میتوان به سقف کشسان پرمولاتر اشاره کرد که شباهت بسیار از نظر ظاهری با سقف های کشسان لاکر دارد .

ویژگی های سقف کشسان پرمولاتر

این مدل همچون مدل لاکر دارای درخششی صدفی مانند می باشد . این مدل به دلیل افکت های نوری میتواند بازتاب نور ویژه ای داشته باشد که به زیبایی محیط به کاربرده شده درخششی چشمگیر می دهد . و در محیط هایی با دکوراسیون هایی خاص و طراحی های متفاوت و یونیک کاربرد دارد .
این سقوف دارای تنوع رنگی تا 160 رنگ منحصر به فرد می باشند که با توجه به رنگ مورد علاقه ی خود و یا ترکیبی از چند رنگ میتوان طرح مورد نظر خود را بدون هیچ مشکلی از میان تنوع های رنگی آن انتخاب کنید . به دلیل استفاده از پارچه به عنوان اصلی ترین متریال ، این پارچه ها دارای انواع و مدل های مختلفی می باشند .

چاپ دلخواه بر روی سقف پرمولاتر

از جمله قابلیت های ویژه در این نوع پارچه ها که از جنس pvc می باشند قابلیت چاپ تصاویر دلخواه بر روی آن می باشد . این نکته بسیار حائز اهمیت است که شما بتوانید لوگو یا رنگ سازمانی مجموعه ی خود را و یا تصویر دلخواه و مورد پسندتان را بر روی دیوار یا سقفی نقش بندی و به تصویر در آورید آن هم با کیفیتی مطلوب و همانند طرح اولیه تصویر .

قابلیت شستشو در سقف کشسان پرمولاتر

همچنین از جمله مزایای دیگر این نوع سقوف قابلیت شستشو و نگهدای آسان آن می باشد که میتوانید بدون نگرانی آن را شستشو و از سلامت کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید .

امکان جابجایی آسان در سقف کشسان پرمولاتر

همچنین از دیگر مزایای این سقوف می توان امکان جابجایی آسان را در آنان نام برد که علاوه بر نصب آسان و بدون تخریب قابلیت جابجایی آسان و قابل انتقال را دارا می باشند . که این امر از مشکل هزینه های تخریب احتمالی و بازسازی و همچنین محدودیت زمان استفاده را حل کرده اند .

سقف پرمولاتر ضد اشتعال

و نیز از دیگر ویژگی های خاص این مدل قابلیت ضد اشتعال در آنان است که وجود هر گونه ریسک اشتعالی را این نوع سقوف در خود به صفر رسانده اند . این امر سبب استفاده از این محصول در بسیاری از محیط هایی که به دلیل استفاده از ابزار های قابل اشتعال امکان اشتعال در آن ها وجود دارد را شده است .

عمر مفید سقف پرمولاتر

و نیز طول عمر بالا در این نوع مدل که توانایی عمر مفید تا نیم قرن را دارا می باشند که میتوان این نکته را نیز به نکات ویژه ی این سقوف اضافه کرد . مدت عمر بالای این محصول از دیگر نکات مثبت آن می باشد که افراد با توجه به هزینه ای که می کنند می توانند از بازخورد زمانی مناسب آن بهره مند شوند .

4.8/5 - (19 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید