قیمت سقف باریسول

قیمت سقف باریسول

در این مقاله می خواهیم بدانیم قیمت سقف باریسول چگونه محاسبه می گردد. تعیین قیمت سقف کشسان باریسول به عوامل مختلفی بستگی دارد. محل و محیط اجرا، نوع و جنس پارچه، ابعاد پارچه، متریال نورپردازی و چند عامل تخصصی دیگر که توسط کارشناس برآورد می گردد. برآورد قیمت کشسان یا هر متر سقف کششی جزآن دسته از محصولات و متریال هایی نیست که شما با یک پکیج از قبل مشخص شده بتوانید به قیمت نهایی و قطعی آن برسید. به راحتی نمی توان این پاسخ را پیدا کرد که مانند بقیه متریال ها، هر متر مربع مصالح چه قیمتی دارد.

نحوه قیمت گذاری توسط کارشناس

قیمت گذاری توسط کارشناس

زمانی که کارفرما به شرکت یا عاملیت مربوط برای استعلام قیمت سقف باریسول مراجعه می کند، در صورتی که پروژه بزرگ باشد باید فایل یا طرح نقشه، عکس از فضای اجرا، خواسته معین بابت نوع متریال کشسان، نورپردازی و موارد دیگر که توسط کارشناس مربوطه بررسی می گردد را جهت برآورد هزینه ارائه دهد. در مورد ابعاد و فضاهای کوچک تر تنها نیاز به عکس و ابعاد حدودی فضای اجرا می باشد که باید در اختیار کارشناس قرار گیرد. درنهایت پس از بررسی مواردی که ذکر گردید، قیمت و برآورد کلی توسط کارشناس انجام و اعلام می شود.

تنوع در مدل و نورپردازی

برای مثال قیمت پارچه ترنسپرنت که جز موارد پرمصرف کشسان است، برای سقف سرویس با سقف یک استخر یکسان نمی باشد و متغیر است. به این دلیل که کشسان متریالی آماده و از پیش تولید شده نمی باشد و تولید متریال برای هر ابعادی شرایط خاص خود را دارد. همچنین نورپردازی و متریال کشسان برای هر پارچه و محل اجرایی متفاوت می باشد. بیش از 30 مدل پارچه کشسان و بیشتر از 100 نمونه متریال متفاوت نورپردازی وجود دارد که کاربرد و قیمت هر کدام متفاوت است.

تنوع در مدل و نورپردازی

فروش، نصب و اجرا توسط کارشناسان آکس

با توجه به مطالبی که بیان گردید، دیدید که عوامل زیادی در میزان قیمت سقف باریسول موثر می باشد و قیمت دقیق هر متر را کارشناس پس از ارزیابی و بررسی دقیق اعلام می نماید. سقف کاذب کشسان جزء محبوب ترین و متنوع ترین سقف های کاذب به شمار می رود. شرکت آکس طرح و ساخت نماینده سقف کشسان لابل مفتخر است که در زمینه فروش، نصب و اجرای حرفه ای سقف کشسان در خدمت شما مشتریان عزیز باشد.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید